23 września 2017

Zamówienie z Zaful



Hej Dziewczyny :)

W ostatnich moich ubraniowych zamówieniach skusiłam się na sandałki i ciepły kożuszek, obie rzeczy nie są typowo jesienne i tak jak liczyłam kilka razy zdążyć we wrześniu założyć sandałki, tak jednak wkrótce niestety chyba będę już mogła założyć ten kożuszek.
Jestem z niego zadowolona. Troszkę bałam się, bo nie było zdjęcia od lewej strony, że futerko będzie tylko przy dekolcie i rękawach, ale jest po całości ubrania. Samo futerko jest niesamowicie mięciutkie i przyjemne w dotyku, to nie takie krótkie, typowo kożuszkowe futerko, tylko takie bardziej maskotkowe, jakbyśmy oskalpowali jakiegoś misia. :D 


Kożuszek na dole ma pasek, ale dla mnie jest on trochę za nisko, bo powinien być na biodrach, a ja mam go pod pośladkami, więc wygląda to dość dziwnie, ale bez niego ubranie prezentuje się równie dobrze, więc po prostu nie zakładałam go nawet do zdjęć. Paseczki, są również przy rękawach.

Kożuszek jest też bardzo leciutki. Ja jestem zadowolona, a jak wam się podoba?

4 komentarze:

  1. Kożuch ostatni raz miałam na sobie w podstawówce :D Pamiętam jak dziadek mi kupił taki bardzo, bardzo porządny. Od tamtej pory wolę normalne kurtki :)
    Ale super, że jesteś zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam ten kożuszek, faktycznie bardzo milutki. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny kożuszek, podoba mi się jego kolor ;)

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin