19 listopada 2017

Schauma Fresh It Up Szampon z mleczkiem z kwiatów Passiflory



Hej Dziewczyny :)

Jakiś czas temu skusiłam się na dwa szampony marki Schauma. Tak po prostu, bo bardzo dawno nie miałam nic tej marki, a pamiętałam, że wcześniej używane przeze mnie produkty Schaumy całkiem przyjemnie się spisywały. U mnie takie typowo drogeryjne szampony zazwyczaj dobrze się sprawdzają. Moje włosy zazwyczaj źle reagują tylko na ziołowe szampony, bo te potrafią je wysuszać.
  

W tej wersji przyznaję, że skusiła mnie szata graficzna buteleczki. Jest bardzo urocza i dziewczęca.
Szampon jest bardzo gęsty i ma perłowy kolor. Niewielka ilość wystarcza mi do umycia moich włosów do pasa.

Bardzo intensywnie się pieni. Ja lubię tak pieniące się szampony. Kiedy piana tworzy się szybko i intensywnie, mam wrażenie, że zdecydowanie mniej pocieram włosy podczas mycia, w wyniku czego mniej się plączą, łatwiej je rozczesać, co bardzo ogranicza potem uszkodzenia mechaniczne.


Pachnie świeżo i owocowo. Czy tak pachnie Passiflora, nie wiem, ale zapach jest bardzo przyjemny.
Woń jest bardzo intensywna, ale nie utrzymuje się długo na włosach.

Czy szampon działa zgodnie z obietnicami, według których jest przeznaczony do włosów przetłuszczających się u nasady, a suchych na końcach? Połowicznie, nie zauważyłam, żeby ograniczał przetłuszczanie się włosów u nasady, ale również nie wysusza końcówek.

Jeżeli nie potrzebujemy szamponu do zadań specjalnych, tylko czegoś ładnego pod względem zapachu i opakowania, to szampon jest wart polecenia. 

Nie przedłuża świeżości włosów, ale u mnie żaden szampon tego nie robi, a przetestowałam już mnóstwo również tych aptecznych, czy fryzjerskich. Po prostu często na przetłuszczanie większy wpływ niż szampony mają hormony, gęstość włosów, pora roku itd.

Ja jeszcze kiedyś na pewno sięgnę po jakiś szampon tej marki. A Wy jaki szampon aktualnie używacie?

22 komentarze:

  1. Moja mama chwaliła sobie z Schaumy ten z zieloną oliwką. Sama dawno już nie miałam ich szamponów.

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie zawsze stoi jakaś Schauma. Są skutecznie i wydajne.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja niestety nie mogę używać drogeryjnych szamponów ale recenzja świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno już nie miałam szamponu tej firmy. Kiedyś miałam jakąś wersję z kokosem i była poprawna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda przyjemnie :) Ja obecnie używam szamponów od Babuszki Agafii :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałam przetestować ten szampon, ale jeszcze nie udało mi się to.

    OdpowiedzUsuń
  7. po szampony drogeryjne sięgam rzadko, ale z drugiej strony strony tylko one są najlepsze do zmywania resztek olejków z włosów, bo naturalne nie dają sobie z tym rady

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy, ma ładne opakowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. oj, ja też dawno nie miałam nic z tej marki, muszę to zmienić ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie ten szampon w ogole sie nie sprawdzil w dodatku obciazal moje wlosy :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiem dlaczego nie przepadam za tą firmą. Jakoś jej unikam

    OdpowiedzUsuń
  12. Akurat nigdy go nie używałyśmy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja własnie używam tego szamponu. Jestem z niego zadowolona. Jest niedrogi i dobry. Używam też czasami Timotei.
    Przy okazji chciałam zapytać, czy mogłabyś polecić mi jakąś markę farby do włosów, która w stu procentach pokrywa siwe włosy. Używałam Londy (pokrywała siwe włosy bardzo dobrze), ale chyba wycofano mój ulubiony kolor. I właśnie z tego powodu szukam czegoś innego.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie przepadam za produktami Schaumy :<

    OdpowiedzUsuń
  15. Dawno już nie kupowałam szamponów Schauma ale jak najbardziej mogłabym ten wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dawno już nie sprawdzałam szamponu tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  17. Dawno nie używałam żadnego produktu tej marki. Mój facet uwielbia męską serię.

    OdpowiedzUsuń
  18. W ogóle nie jestem przekonana do tej marki

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie pamiętam kiedy ostatnio używałam szamponu Schauma. Ta firma jakoś nie przyciąga mojego spojrzenia i zawsze wybieram konkurencyjne produkty.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie widziałam wcześniej tej serii ;) szata graficzna piękna :D

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin