29 listopada 2017

ShinyBox LOVE • BEAUTY • FASHION listopad 2017

 
Hej Dziewczyny :)

Powoli kończy się listopad, więc pora już na nowe pudełko ShinyBox. W tym miesiącu ShinyBox zaprasza nas do „świata modowych inspiracji, cennych porad urodowych i najlepszych kosmetyków”. Jak prezentuje się zawartość ShinyBox by DeeZee LOVE • BEAUTY • FASHION.? Zapraszam do wpisu. :)


 
Maroko Sklep  Glinka Rhassoul 
produkt pełnowymiarowy cena 5,90 zł / 30g.

Bardzo lubię glinkę rhassoul, jednak nie miałam nigdy wersji w płatkach. Jestem ciekawa, czy będzie wygodniejsza w użyciu, bo może przy nasypywaniu nie będzie się tak pyliła, jak zwykła.
 

 
MIYO MAKE UP automatyczna konturówka do oczu
produkt pełnowymiarowy cena 13,99zł / 0,30g.

Lubię takie wykręcane kredki. Trafił mi się bardzo delikatny kolorek, dający efekt metalicznych różowo srebrnych iskierek, myślę, że świetnie powinien sprawdzić się w wewnętrznym kąciku.

 

Braver, produkt wymienny 1 z 3
travel size cena 15,00 zł /50ml.

Mi trafiła się odżywka do włosów Tea tree. W sumie coś na co najbardziej miałabym ochotę, bo odżywek u mnie nigdy za wiele. Marka jest dla mnie zupełną nowością, nigdy nic z niej nie używałam i chyba nawet nie słyszałam o niej. Jednak produkt zapowiada się fajnie.


Novex, maska do włosów My Curls
miniprodukt 50ml. cena 45zł / 100g.

Uwielbiam testować produkty do włosów. Przy moich długich włosach maski i odżywki znikają błyskawicznie, więc każda nowa jest mile widziana. Na pewno ją przetestuję. Jestem bardzo ciekawa, jak się sprawdzi.


Jantar Medica, zestaw kosmetyków do włosów zniszczonych- szampon, mgiełka, serum
produkt pełnowymiarowy 22 zł./ zestaw. 
 
Przyznam, że nie spodziewałam się, że w ShinyBoxie znajdzie się cały zestaw kosmetyków jednej marki w pełnowymiarowym wymiarze. Na pewno przetestuję te kosmetyki i zrecenzuję w osobnym wpisie, podejrzałam opinie o tych produktach w internecie i są bardzo obiecujące.


 
PUREDERM, złuszczająca maska do stóp w postaci skarper Botanical Choice
produkt pełnowymiarowy cena 12,95zł / 1szt.

Jakieś dwa tygodnie temu po raz pierwszy użyłam skarpetek złuszczających innej marki, również z boxa. Myślę, że jesień/zima jest fajnym okresem na przetestowanie takiego produktu, bo zrzucanie po nim skóry naprawdę robi wrażenie i nie wyobrażam sobie tego latem, jednak jest warte efektów :)

 
Mix produktów, 1 z 5
Mi trafił się AUBE, dwufazowy płyn do demakijażu, produkt pełnowymiarowy 29,99 zł. /100ml. Produkty w mixie były bardzo zróżnicowane zarówno przeznaczeniem, jak i cenowo. Trzeba było mieć trochę szczęścia. Z płynu jestem zadowolona, bo ostatnio polubiłam produkty dwufazowe do tego stopnia, że do zwykłych zaczęłam dodawać olejki przed użyciem. Może to nie jest najistotniejsze, ale bardzo podoba mi się opakowanie produktu. Cena nie jest wygórowana, a opakowanie wygląda bardzo elegancko.


Oczywiście w zestawie nie zabrakło kuponów. W pudełeczku znalazł się kod zniżkowy na 30% do DeeZee z którym był współtworzony listopadowy zestaw. Otrzymujemy również Voucher 30 zł na wybraną atrakcję z Katalogu Marzeń.


Dla mnie listopadowe pudełko jest udane, głównie dzięki zestawowi do włosów Jantar. Nie jest to jednak dla mnie najlepsze pudełko w całym roku, ale wszystko będę używała, więc zawartość jest, jak najbardziej bardzo praktyczna i myślę, że też dość uniwersalna. Nie ma produktów skierowanych do określonego typu cery itp., więc raczej każda właścicielka nowego Shiny powinna być mniej lub bardziej, ale zadowolona z zawartości. Jak Wam się podoba listopadowy ShinyBox?



17 komentarzy:

  1. Jantar moim faworytem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że Tobie pasuje zawartość, dla mnie mogłoby być lepiej

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten zestaw jantar spoko.

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny kolor kredki Ci się trafił, tż nie mogę narzekać bo mam brązową, złotawą.

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem ok, szkoda że nie wszyscy są traktowani jednakowo, ja trafiłam paletke do brwi, wartości 12zl...z tego co się zorientowałam to rozbieżnośc między cenami produktow to aż 100zl

    OdpowiedzUsuń
  6. Edycja listopadowa jak dla mnie wypada średnio

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam tylko plyn dwufazowy i bardzo go lubię.

    OdpowiedzUsuń
  8. Według mnie ta edycja jest średnia..

    OdpowiedzUsuń
  9. Pokazałaś bardzo dużo kosmetyków. Ja ich nie używam,
    ale myślę, że to jest bardzo dobrej jakości zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jantar zaciekawił mnie. Nie miałam jeszcze nic z tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie zachwyciła mnie ta zawartość, ale też umiałabym użyć te produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  12. U nas masek i odżywek do włosów też nigdy za wiele :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wszystkie ale kilka z tych produktów mogłabym wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak na pudełko DeeZee wyjątkowo mało kosmetyków do stóp, z którymi się kojarzy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Również odpowiada mi to pudełko 😋

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin