19 sierpnia 2018

InspiredBy UROK Lipiec 2018














Hej Dziewczyny :)

Dziś przygotowałam dla Was post prezentujący najnowsze pudełko lipcowe pudełko InspiredBy UROK. W InspiredBy niedawno zmianie uległy nazwy zestawów i teraz jest to BEAUTY.ME.

A w najnowszym pudełeczku znalazłam:

 


Wakacyjny niezbędnik od Dermedic Krem ochronny SPF 50+ oraz Płyn micelarny 
produkt pełnowymiarowy + travel size
cena sugerowana 46,00zł / zestaw

Oba produkty używałam już w takiej ilości opakowań, że nie pamiętam, ile ich dokładnie było. Bardzo się cieszę, że pojawiły się w pudelku, bo to moi ulubieńcy. Uwielbiam zarówno filtr Dermedic jak i micel.

Krem ochronny SPF 50 skóra nadreaktywna i nadwrażliwa Sunbrella
Krem z filtrem nie bieli i wspaniale pielęgnuje cerę, latem używam na dzień tylko krem z filtrem tej marki i nawilżenie jest wystarczające dla mojej cery, która ogólnie ma skłonność do przesuszeń, więc wymaga starannej pielęgnacji.

Płyn micelarny H2O Hydrain3 Hialuro
Płyn doskonale zmywa makijaż i ogólnie świetnie doczyszcza skórę ze wszystkich zanieczyszczeń. Wyjeżdżając gdzieś na krótko używam tylko jego do mycia twarzy, żeby nie testować niepotrzebnie „nowej” wody na moje wrażliwej skórze i oczyszcza idealnie. Rano wstaję z promienna skórą, pomimo, że filtr plus makijaż, to dość konkretna tapeta, ale płyn micelarny Dermedic radzi sobie z nią doskonale.



Catrice Maskara efekt sztucznych rzęs Glam & Doll
Produkt pełnowymiarowy
Cena sugerowana: 16,99zł / 9,5 ml

Lubię maskary, które dają bardzo wyraźny efekt tutaj mamy obietnicę sztucznych rzęs, więc zapowiada się coś dla mnie. Bardzo chętnie ja przetestuję.




Kobo Fashion Color Shine & Care Lipstick
Produkt pełnowymiarowy
Cena sugerowana: 13,49zł/ szt.

Mam już inną wersję kolorystyczną tego kosmetyku i uwielbiam ją. Tym razem mam wyraziście różowy kolor-idealny na lato. Pomadka łączy zalety błyszczyka i pomadki wg producenta i zdecydowanie potwierdzam to zdanie. Kolor jest trwały, ale o błyszczącym wykończeniu. Nie wysusza ust, jak niektóre pomadki i nie rozmazuje się, jak większość błyszczyków.



CHI

Z tej marki występowały wymiennie: Napój kolagenowy z aloesem Collagen Elixir i Napój z dodatkiem polskich ziół

W moim pudełeczku znalazła się wersja ziołowa, w sugerowanej cenie 8,00zł / 250 ml Lubię zarówno takie niekosmetyczne dodatki w pudełkach, oraz takie różne zdrowotne nowinki. Wcześniej nie słyszałam o tym napoju. Zaraz otwieram buteleczkę i zabieram się za testowanie. :)



Senseshill sojowe woski zapachowe
Występowały w dwóch wersjach: Glowing Biss i Spicy Cookies
Produkt pełnowymiarowy
Cena sugerowana: 7,40zł/ 2 szt.


W moim pudełeczku znalazła się wersja Spicy Cookies o zapachu kruchych ciastek korzennych. Cieszę się bardzo, że właśnie ta wersja do mnie trafiła, b uwielbiam woski o słodkich, jadalnych zapachach, a co może być bardziej apetycznego od korzennych ciasteczek



7 th Heaven

Maska do twarzy płachtowa
Produkt pełnowymiarowy
Cena sugerowana 11,00zł / szt.

Udaje mi się być ostatnio coraz bardziej regularną w używaniu maseczek, dlatego fajnie, że mam kolejną w swojej kolekcji. Na pewno ją zużyje.



Damai 
produkt wymienny 1 z 6
cena sugerowana 32,00zł82,00zł za 10ml

W moim boxie znalazł się olejek jałowcowy. Ja ogólnie uwielbiam olejki eteryczne, więc dla mnie to świetny produkt. Wcześniej nie miałam olejku jałowcowego. Okazuje się, że to bardzo piękny, leśny, zapach. Uwielbiam olejki eteryczne za to, że nie tylko pięknie pachną, ale również mają lecznicze właściwości.



Oczywiście w boxie nie mogło również zabraknąć próbek.


Tak prezentuje się cała zawartość pudełka. Dla mnie pudełeczko jest jak najbardziej udane. Cieszę się, że mam możliwosć wypróbować olejek eteryczny Damai, moja jałowcowa wersja kosztuje około 82zł, wcześniej sięgałam po tańsze olejki, więc jestem ciekawa, czy różnica będzie odczuwalna. Maseczkę zużyję, tak samo mascarę, bo staram się tusze regularnie wymieniać. Niekosmetyczne dodatki, jak napój, czy woski dla mnie są zawsze miłe, bo przecież nie samymi kosmetykami człowiek żyje. Kremy z filtrami Dermedic i ich płyn micelarny i tak zawsze kupuję, więc zużyję je na pewno i fajnie, że znalazły się w pudełeczku. Pomadki KOBO lubię, chociaż preferuję jaśniejsze, lub ciemniejsze odcienie różu, ale zobaczymy, może przekonam się też do tego, bo jest bardzo ładny. 
Jak Wam się podoba to pudełeczko?

 Pozdrawiam :)

15 komentarzy:

  1. Nie jest zła ta zawartość. Lubię płyn micelarny Dermedic :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sądzę, że zawartość jest bardzo dobra ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny kolor tej pomadki :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo praktyczna zawartosc, podoba mi sie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem fajna zawartość. Ten krem z filtrem bardzo mnie zainteresował, bo moja cera w taką pogodę też ma skłonność do przesuszeń. Ciekawy jest też ten napój z kolagenem, pierwszy raz słyszę, że coś takiego istnieje ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. trafił Ci się piękny kolor pomadki, zainteresował mnie ten napój.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kosmetyki dermedic są bardzo fajne i w dodatku super że włożyli filtr i płyn micelarny - dwie najprzydatniejsze rzeczy latem. Nigdy nie miałam wosków "jedzeniowych" zawsze decyduję się na świeże, bo wiem że w nich się nie zawiodę, a jednak te słodsze nie zawsze trafiają w mój gust. Ostatnio dostałam zapach lasu i też mi z nim nie po drodze. Jedzeniowe dodatki w boxach mnie nie przekonują. Maseczki 7th heaven są bardzo popularne, sama nigdy ich nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dokładnie, tak jak Glam Girl bardzo lubię te kosmetyki! :D Zawsze zamawiam sobie w aptece Melissa, są czasami fajne dwupaki, np. teraz zamówiłam sobie 2x krem ultranawilżający do twarzy (innego już w sumie nie używam) za jakieś 30 zł. Mam też od nich serum nawadniające i jest tak samo świetne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Całkiem przyjemna zawartość, myślę, że byłabym zadowolona z tego pudełka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny wpis i ciekawa zawartość. Musze chyba zaryzykować i spróbować kupować takie pudełka. :)

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin