28 października 2018

Shiny Box THINK PINK październik 2018



Hej Dziewczyny :)

Zawsze przy okazji postu o comiesięcznych pudełkach mam ochotę się w nich dziwić, jak to szybko zleciał kolejny miesiąc. Teraz jednak chyba powstrzymam się od tego, bo miesiąc może mi się nie dłużył, ale ogólnie mam wrażenie, że sporo rzeczy się zdążyło podczas niego wydarzyć i nie mam tym razem wrażenia, że przemknął niepostrzeżenie gdzieś obok. 
Bohaterem dzisiejszego wpisu jest październikowe pudełeczko Shiny Box pod hasłem THINK PINK i ideą walki z rakiem piersi. A zawartość pudełeczka przedstawia się następująco:


IL SALONE MILANO Odżywka bez spłukiwania do włosów farbowanych 
 Średnia cena: 34,99 zł / 200 ml



"Profesjonalna odżywka bez spłukiwania do farbowanych włosów. Testowana dermatologicznie. Odżywka do włosów farbowanych bez spłukiwania Eternal Spray leave-in Il Salone Milano polecana jest do codziennej pielęgnacji włosów, zwłaszcza tych suchych i łamliwych, tracących blask. Odżywka zapewnia niesamowitą intensywność koloru oraz nadaje włosom piękny blask. Tworzy warstwę ochronną przed promieniowaniem UV, wzmacnia strukturę włosów oraz ułatwia ich modelowanie. Dzięki atomizerowi, aplikacja odżywki jest niezwykle łatwa i wygodna."
 
Z marki Il Salone miałam wcześniej krem do włosów w tubce i bardzo dobrze się u mnie sprawdził. Mam nadzieję, że ten spray równie dobrze się spisze. Na razie mogę tylko napisać, że pięknie i intensywnie pachnie, fajnie, jeśli ten zapach będzie się utrzymywał dłużej na włosach. Bardzo lubię dbać o włosy, dlatego zawsze cieszą mnie nowe produkty do nich w Shiny Boxach, ten też od razu przetestuję. W pozostałych wersjach pudełka można było trafić na inne produkty marki IL Salone Milano: Krem do włosów Normalnych i Suchych ICONIC (miałam i polecam) Regenerujący Olejek do Włosów CON CHERATINA, Regenerujący szampon do Włosów CON CERATINA, Maska do łosów Farbowanych MEMORABLE MASK, Szampon Regenerujący do włosów suchych i zniszczonych Glorious Shampoo Maska regenerująca do włosó bardzo zniszczonych i osłabionych CON CHERATINA MASCHERA, Maska Regenerująca do Włosów Suchych i Zniszcoznych MASCHERA SUPREME MASK


 KONTIGO Pomadka MOOV Liquid LipsMatter Show-off
 Średnia cena: 18,99 zł / 5,5 ml



 "Płynna pomadka matowa o kremowej konsystencji zapewnia komfortowe, matowe wykończenie ust bez uczucia przesuszenia i lepkości. Dzięki niezwykle trwałej formulacji długo utrzymuje się na ustach nie rozmazując się, zapewnia długotrwały efekt, bez przesuszania." 

Mam pomadkę w odcieniu dość ciemnego, bardzo intensywnego różu. Prezentuje się pięknie i równomiernie pokrywa usta kolorem już przy pierwszym pociągnięciu. Jestem ciekawa trwałości, ale prezentuje się bardzo ładnie.
Poza pomadką można było trafić na Błyszczyk do ust Rosie kolor „Rockstar” lub „Sugar”, Szampon You-niverse Utrwalenie koloru-Wiśnia, Odżywkę do włosów You-niverse Utrwalanie koloru-wiśnia


BEE NATURAL Balsam do ust 
 Średnia cena: 10,99 zł / 4,2 g 


"Bee Natural jest dla osób, które szukają bardziej naturalnego podejścia do życia i dla tych, którzy potrafią odróżnić koszt od wartości. Bee Natural to autentyczna wartość: naturalne składniki; najwyższa jakość; uczciwa cena; żadnych sztuczek. 100 % naturalny balsam do ust z woskiem pszczelim, regeneruje usta, natłuszcza, wygładza. Dostępne tylko w Rossmann." 

Jestem bardzo zadowolona, że ten produkt znalazł się w pudełeczku. Teraz w okresie jesienno-zimowym pielęgnacja ust wymaga jeszcze większej uwagi, niż zawsze, więc dodatkowy balsam do ust zawsze się przyda. Tym bardziej, że nie wiem, jak Wy, ale ja mam tendencję do ciągłego ich gubienia, nie tylko gdzieś tam, ale po prostu po różnych torebkach i kieszeniach różnych kurtek i płaszczy, które, ze względu na ciągle się zmieniając pogodę często zmieniam.
Ogromnym plusem tego balsamu, jest to, że jest w !00% naturalny. Bardzo lubię naturalne produkty, ale zazwyczaj nie unikam tych bardziej nazwijmy to „nienaturalnych”, jednak w przypadku produktów do ust, które chcąc, nie chcąc jednak w większości zjadamy, myślę, że skład jest wyjątkowo istotny.


OLIMP LABS Suplement diety Apencontrol
 Średnia cena: 31,50 zł / opak.


" Apecontrol to suplement diety w postaci kapsułek, stanowiący kompozycję składników aktywnych, wspomagających kontrolę masy ciała poprzez niwelowanie chęci podjadania oraz regulację metabolizmu makroskładników odżywczych. Zawiera m.in. takie składniki aktywne jak Garcinia Cambodia, ekstrakt z Guarany, Chrom czy Morwa Biała." 

To produkt, którego ja nie potrzebuję, więc zapewne powędruje do kogoś innego. Ogólnie nie mam tendencji, do oceniania negatywnie pudełka, w którym znajdę coś nie dla siebie, bo uważam, za prawie niemożliwe, tak po prostu, aby zawsze trafić aż z tak dużą ilością produktów w gust każdego. Wprawdzie mogą pojawiać się produkty uniwersalne, ale co to by było za pudełko, jeśli co miesiąc byłyby w nim tylko takie produkty jak pasta, dezodorant, żel i mydło, bo to właśnie wszyscy używają, reszta to loteria i czasem można trafić na coś, co by się samemu nie kupiło, a sprawdzi się u nas i okaże hitem, a czasem mamy prezent, lub po prostu jakiś drobiazg bez okazji dla kogoś innego.

 BIOTANIQE Naturalny krem odżywczy
 Średnia cena: od 10,49 zł / szt.




"Naturalny Krem Odżywczy Biotaniqe oparty na świeżej wodzie proaQua z technologią probiotyczną, która w inteligentny sposób wspiera mikroflorę skóry, długotrwale i dogłębnie nawilża oraz odżywia ją i chroni. Wzbogacony o D-Panthenol i wyjątkowo bogaty w kwasy Omega-6, witaminy i minerały Olej z Opuncji Figowej, który pozostawia skórę wygładzoną i silnie zregenerowaną. Aktywnie łagodzi podrażnienia, chroni przed przesuszeniem. Odpowiedni dla skóry twarzy i ciała. Bogaty w bezpieczne składniki odżywcze jest przyjazny skórze wrażliwej. Lekka konsystencja szybko się wchłania, pozostawiając na skórze miłe, aksamitne odczucie."
 
Ten kremik w innej pojemności znalazł się już kiedyś w jakimś pudełeczku. Jest przeznaczony do stosowania na twarz i miejscowo na obszary skłonne do przesuszeń, jak łokcie, kolana, dłonie. Ja raczej będę go używała właśnie na te suche obszary, bo na twarz wolę inne produkty. Przyznaję, że to produkt z gatunku „przyda się”, a nie najmocniejszy punk pudełka, ale na pewno się nie zmarnuje.



 DELIA COSMETICS Krem do rąk i paznokci wygładzający z d-panthenolem
 Średnia cena: 3,90 zł / 75 ml



"Krem Delia Cosmetics Extra Hand Care doskonale nawilża skórę rąk i zapewnia im potrzebne odżywienie. Formuła wzbogacona masłem shea i alantoiną sprawia, że skóra staje się aksamitna i gładka w dotyku. D-pantenol doskonale koi i łagodzi podrażnienia."
 
Kremów do rak, tak jak i pomadek ochronnych nigdy za wiele. Ten ma w miarę małą tubkę, więc nada się do torebki. Na pewno go prędzej, czy później zużyję. Zwłaszcza, że dość często myję ręce. Krem bardzo słodko i intensywnie pachnie, więc będzie się go przyjemnie używało.

 
CEWE FOTOJOKER
VOUCHER NA FOTOUSŁUGI
25 odbitek w formacie 10

 
Wspaniały „produkt”, nie spodziewałam się vouchera na wywołanie zdjęć w pudełeczku, ale świetnie, że się pojawił. To bardzo niespodziewana i bardzo uniwersalna rzecz, myślę, że wszyscy będą pozytywnie zaskoczeni i każdy z tego skorzysta.
 

Oczywiście w pudełeczku nie zabrakło ulotek, znalazł się w nim także upominek: DR BARBARA Voucher ze zniżką 50 zł















Ponieważ jestem Abasadorką ShinyBoxa w moim pudełeczku pojawiły się 3 dodatkowe produkty, które na pewno niedługo zrecenzuję.


Krem do twarzy 360°AOX marki Naturativ

 Nie słyszałam wcześniej o tej marce, a lubię naturalne produkty, akurat kończy mi się krem do twarzy więc niedługo zacznę testy.

Bursztynowe mydełko „Aqua Baltic” marki Horfes



Prześlicznie pachnie i przeuroczo wygląda. Na zdjęciu wychodzi jak jakaś podświetlana kula. Przyjemne do używania i np uroczy dodatek do prezentu- uwielbiam takie mydełka.
 

Serum rozświetlające LIQ CC Serum Light 15% Vitamin C BOOST marki LiqPharm


 Sera z witaminą C kocham miłością przeogromną, bo zawsze mam po nich świetne efekty. Jak tylko skończę obecnie używane to zabieram się za to.

A tak prezentuje się cała zawartość pudełeczka:

Jak Wam się podoba to pudełeczko? Mi przypadło do gustu, bo wszystkie produkty poza suplementem będę używała.  Zawartość pasuje też bardzo na tę porę roku, bo mamy pomadkę, krem do rąk i krem na przesuszone miejsca, czyli coś do ratowania się przy gwałtownych zmianach temperatury i wiatrach, a także odżywkę do włosów, którym coraz bardziej będzie się obrywało od szalików i swetrów. Voucher na fotousługi też jest bardzo fajny i niespodziewany :)

38 komentarzy:

  1. mam identyczny zestaw, bardzo przypadła mi do gustu ta zawartość

    OdpowiedzUsuń
  2. Wonderful products, great review:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A do mnie to pudełko nie przemawia. Nie jest najgorsze, ale też nie zachęca mnie na tyle, by je zamówić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten box na pewno spodobałby się bardzo naszej mamie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nic by mnie tu nie oczarowało. Ale pomadka ma piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Super!Sama z chęcią bym takie pudełko zamówiła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawe produkty. Jeszcze nigdy nie zamawiałam takich pudełek. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie tu za dużo rzeczy raczej nie ma :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie bardzo fajne pudełko :) Ciekawi mnie krem od Biotaniqe - lubię tą markę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawi mnie ta odżywka do włosów! Wygląda bardzo zachęcająco :)
    Wpis świetny - jak zwykle :)) Śliczne są te zdjęcia. Ta kompozycja <3
    Pozdrawiam,
    Wiktoria

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzeczy do ust spoko. Z chęcią przetestowałabym.Suplementów diety nie stosuję, więc też komuś bym oddała. Z biotaniqe miałam żel do mycia twarzy i był okej ale bez szału. Jestem ciekawa czy ten krem rzeczywiście tak dobrze nawilża. Ja na suche miejsca nakładam balsam evree intensywnie reperujący czy coś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten box to jeden z lepszych. Ja ucieszyłam się z kursu - mam tylko nadzieję,że będzie ciekawy :D
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się zawartość tego pudełka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Odżywka do włosów farbowanych bardzo by mi się przydała :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy kolor pomadki :)
    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo udana zawartość, większość z tego zestawu bym wykorzystała. Bardzo super :D

    obserwuję <3

    OdpowiedzUsuń
  17. serum rozświetlające podobno jest dobre:)

    OdpowiedzUsuń
  18. myślę że ta zawartość by mnie ucieszyła, sama chętnie wypróbowałabym te kosmetyki :) fajnie, że są dostosowane do pory roku :)

    OdpowiedzUsuń
  19. podoba mi się box, a najbardziej serum :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Koniecznie zrob recenzje o tej szmince - kolor cudny . Po za tym sporo fajny skarbów :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zawartość tego PUDEŁKA jest na prawdę interesująca - dlatego pierwszy raz od jakiegoś czasu jestem nią szczerze zainteresowana :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mi się produkty również podobają chociaż żadnego nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajna zawartość, oprócz suplementów. Najbardziej ciekawi mnie serum rozświetlające i pomadka -ładny kolorek ma ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Sporo ciekawych produktów. Najbardziej zainteresowała mnie odżywka bez spłukiwania do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo podoba mi się ten box, z wielu rzeczy byłabym zadowolona. Liq CC chodzi za mną od dawna, a z zawartości znam tylko moov.

    OdpowiedzUsuń
  26. Moim zdaniem dobra passa tych pudełek została w tym miesiącu przerwana :D Całość ratują kosmetyki, które trafiły jedynie do ambasadorek. Poza tym zadowolona jestem tylko z kremu do rąk i balsamu do ust.

    OdpowiedzUsuń
  27. Nawet nie najgorsze to pudełeczko, ale od dawna Shiny Box już mnie nie kusi.

    OdpowiedzUsuń
  28. Serum rozświetlające mam ale to drugie bardzo polubiłam ten produkt, na pewno kupię jeszcze nie raz. może spróbuję tej powyższej wersji

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale super, że znalazł się tam nawet voucher na fotousługi CEWE! *.*

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo fajna zawartość :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Pomadka ma przepiękny kolor moim zdaniem 😉 cale pudełko całkiem fajne 😉

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin