11 listopada 2018

Błyszczyk Miyo w bardzo zimowym odcieniu 01 My bride


Hej Dziewczyny :)


Od razu wyznam, że nie jestem zbyt błyszczykowa i zdecydowanie wolę pomadki. Jeśli już posiadam jakiś błyszczyk, to jest to gratis, lub prezent. Bohatera dzisiejszej recenzji znalazłam w boxie z kosmetykami.

Mam odcień 01 My Bride, jest to bardzo mroźny, idealny na zimę bezbarwny błyszczyk z tysiącami chłodnych opalizujących drobinek. Wygląda ładnie na ustach solo i sprawdza się również nałożony na pomadkę sprawiając, że ma ona prawie wygląd metalicznej.


Trwałość jest przeciętna, jak to błyszczyk, max 2 godziny, jeśli nie będziemy nic jadły ani piły. Na duży plus zasługuje fakt, że drobinki są delikatne i mikroskopijne, do tego nie mają dużych tendencji do migracji po twarzy, a nawet jeśli jakaś by się gdzieś przetransferowała za pomocą rozpuszczonych włosów, to i tak nie jest widoczna na twarzy.

Produkt nie skleja ust i jest bardzo komfortowy w noszeniu. Nie wysusza ust, ale też nie zauważyłam, żeby miał jakieś duże właściwości pielęgnacyjne. Jest więc dość neutralny dla ust.
Aplikator jest wygodny i nabiera odpowiednią ilość produktu.



Chociaż dalej wolę szminki, to tak jak uważałam, że bezbarwny błyszczyk i tak warto mieć, to teraz zamiast bezbarwnego wybieram właśnie ten z drobinkami. Daje piękny migoczący efekt, bez brokatu.

Lubicie takie błyszczące produkty do ust, czy wolicie bardziej matowe wykończenia?

37 komentarzy:

  1. Uwielbiam błyszczyk, więc na pewno wypróbuję. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Też go miałam z SB ale to zupełnie nie moje klimaty

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja od kilku lat jestem wierna mattom i rzadko sięgam po błyszczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja dla odmiany wolę błyszczyki, ten jest bardzo w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo interesujący ten błyszczyk, podoba mi się i z chęcią bym go wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie wygląda, choć błyszczyki to nadal nie moja bajka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. taki błyszczyk mam w torebce do ewentualnych poprawek lub gdy nie mam czasu pomalować się w domu i robię to po drodze, mój kolor to fiolet

    OdpowiedzUsuń
  8. Też nie jestem fanką błyszczyków, ale jakiś dobry błyszczyk zawsze warto mieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow this looks amazing!! i would like to try:)

    OdpowiedzUsuń
  10. W ogóle takie błyszczące rzeczy nie są dla nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. jakoś nieszczególnie mnie do siebie przekonał.

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam ... mam kilka błyszczyków w swojej kolekcji czasami lubię po nie sięgać..

    OdpowiedzUsuń
  13. za błyszczykami niestety nie przepadam ale ten ma fajny odcień może sprawdziły się na ciemnej pomadce hmm :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie przepadam za błyszczykami, zdecydowanie bardziej stawiam na matowe wykończenia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja akurat bardzo lubię błyszczyki, a skoro ten nie skleja ust i ma drobne drobinki to już wyczuwam, że dobrze byśmy się dogadali. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatnio wolę matowe wykończenia, ale taki błyszczyk warto mieć. Pasuje niemal do każdej pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie lubię błyszczyków, a jak na złość mam ich 6 i też z konkursów czy gratisów. Ogólnie miyo mnie ciekawi ale z tym produktem spasuję :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja po błyszczyki częściej sięgam latem. Zimą wolę bardziej kremowe konsystencje, bo mam wrażenie, że pomadki jednak lepiej chronią usta przed zimnem i złą pogodą.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja jestem fanką matów, ale błyszczyk dość ciekawy! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja ostatnio bardzo często używam błyszczyków :)
    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja jestem bardziej za matowymi :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Idealny na chłodniejsze dni 😉

    OdpowiedzUsuń
  23. Też go dostałam w boxie i niestety gdzieś mi się zapodział ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładny i faktycznie zimowy :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Niczym sopel, ale na sylwestra się sprawdzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam błyszczyki do ust:)Ten wydaje się ciekawy:)

    OdpowiedzUsuń
  27. nie lubię błyszczyków, bo mi się wydaje, że mam za ciężkie usta, serio :D

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo ładny i ciekawy kolor...

    OdpowiedzUsuń
  29. Lubię się pobawić takimi kosmetykami, np w tym roku planuję użycie właśnie tego typu błyszczyka na sylwestra ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. nie przepadam za błyszczykami

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin