22 lutego 2019

Yankee Candle Wosk zapachowy CHRISTMAS COOKIE



Hej Dziewczyny :)

Uwielbiam ciasteczkowe woski, dlatego nie mogłam się nie skusić na Christmas Cookie.
 
Wosk ma biały kolor i zdecydowanie cukrowy zapach. Tylko dla fanek słodkości. Mi się bardzo podoba, ale domyślam się, że będą osoby, dla których może się okazać zbyt słodki.
 
To apetyczne zapachowe połączenie wanilii i cukru, w ilości dość konkretnej. Zapach wosku mi się bardzo podoba, chociaż nie wyczuwam w nim nic świątecznego, nie ma żadnych świątecznych owoców, czy przypraw korzennych. Tym bardziej sprawia to, że wosk nadaje się na każdą prę roku.
 
Jest wyczuwalny, ale nie ma ekstremalnej projekcji i nie powinien powodować u nikogo bólu głowy, czy chęci otwarcia okna, o ile lubicie słodkości w zapachach.



Zdecydowanie mój zapach, lekki, nie nachalny ale słodziak, dobry towarzysz na co dzień, bo na bardziej wyjątkowe chwile, czy wieczory, jest zbyt codzienny i pospolity. To takie waniliowe ciasteczko po obiedzie. :)

Wosk możecie kupić np na  www.goodies.pl tutaj

Lubicie woski z wyczuwalną nutą wanilii?

41 komentarzy:

  1. Lubię zapach ciastek, zwłaszcza świeżych, ale już w woskach przeważnie mnie nużą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie aromaty. Dawno nie paliłam wosków. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię palić woski, ale też sięgam po bardziej naturalne olejki, jednak nie ma takich zapachów w olejkach, jak są w woskach :)

      Usuń
  3. Uwielbiam włoski Tego jeszcze nie miała, więc chętnie wypróbuję. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. to musi być apetyczny zapach, lubię jezdniowe nuty

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię takie ciasteczkowe, waniliowe zapachy! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dawno nie paliła włosków. Chyba będę musiała znów do nich wrócić. Takie zapachy l, bardzo lubie

    OdpowiedzUsuń
  7. Polubiłybyśmy się z tymi woskami.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam nigdy wosków zapachowych.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam ich woski i świece :)
    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam ich swiece! Jest to moj ulubiony zapach na swieta :)


    Pozdrawiam ;)
    makeupnoprofessional.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie przyjemniaczki są zawsze mile widziane. Pasuje mi do słonecznego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiem, czy jest to zapach dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciasteczkowy to chyba nie dla mnie, wolę inne zapachy ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. A dziękuję prosto z aliexpress :D Ale po kilku stylizacjach na lato się jeszcze nie rozpadł i go lubię :D

      Usuń
  15. Miałam ten wosk, ale mnie strasznie mdlił i czułam w nim głównie masło 🤔

    OdpowiedzUsuń
  16. Musi pachnieć przepięknie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Och, na takie ciasteczko z chęcią bym się skusiła, ale nie lubię słodkich zapachów :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Woski of YC są bardzo fajne ♥

    wiktoriadrawska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Podejrzewam, że czując jego zapach automatycznie chciałoby mi się jeść prawdziwe ciastko :) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeden z moich najukochańszych zapachów YC <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie miałam nigdy wosków zapachowych :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znam tego zapachu.

    Zapraszam do mnie na pierogi.
    OBSERWUJĘ.

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo lubię słodkie zapachy :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. a mi zegarek wpadł w oko:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Słodkie zapachy lubię więc ten też mógłby mi się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Miałam kiedys jeden wosk tej firmy, byl swietny:)
    Obserwuje Twój blog i zapraszam do mnie, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Thanks for your visiting my blog 😊 I followed your blog 😊
    https://camdandusler.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Kiedyś lubiłam tego typu zapachy ;)

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin