24 czerwca 2019

Hean Treasure- metaliczne cienie do powiek-prawdziwe skarby :)




Hej Dziewczyny :)

Dziś wpis może nie o nowościach, ale te cienie są tak prześliczne, że mam ochotę o nich napisać. Może ktoś jeszcze ich nie zna, a lubi takie błyszczące cudeńka.





 (zdjęcie zrobione w słońcu)

Cienie są niesamowicie błyszczące, nawet nakładane na sucho. Mają lekko kremową konsystencję, nie osypują się. Do wyboru jest wiele przeróżnych odcieni, ja mam 3 kolory:
922 Champagne- lekko różowy szampański kolor,
932 Frosty- błyszczący beż,
914 Summer Glow- ciepły miedziano-pomarańczowy kolor.



Cienie pięknie sprawdzają się do rozświetlania wewnętrznego kącika, lub jeśli lubicie dużo błysku to na całą ruchomą powiekę. Zawsze używam korektora zamiast bazy i na nim trzymają się w praktycznie idealnym stanie przez cały dzień.

(zdjęcie zrobione w cieniu)

Jeśli lubicie mega glow to najjaśniejsze odcienie nałożone bardzo ostrożnie i oszczędnie świetnie sprawdzają się jako rozświetlacz.




Cienie znajdują się w zakręcanym pudełeczku, co może nie jest najwygodniejsze, ale też nie jest bardzo uciążliwe i ogólnie opakowanie się sprawdza, chociaż ja chyba przełożę je jednak do magnetycznej paletki.
Uwielbiam takie kolory, bo jeden z nich z jakimś brązem w załamaniu powieki robią cały makijaż oczu i wygląda to o wiele lepiej, niż wskazywałby na to poświęcony czas na makijaż.
Cienie są naprawdę warte polecenia, zwłaszcza, że można je dostać za mniej niż 10 zł, a jakość jest świetna.

To jedne z moich najlepszych odkryć kosmetycznych ubiegłego roku i ulubieńcy od kilku miesięcy. Zdecydowanie polecam chociaż obejrzeć na żywo w drogerii, bo jeśli lubicie błysk, to jest duża szansa, że tak jak ja się w nich zakochacie.

Lubicie taki błysk na powiece?

Pozdrawiam :)

35 komentarzy:

  1. Colours are great 😊 thanks for your sharing 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj ten Frosty prześliczny!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie trzy kolory są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniale prezentują się na skórze. Rewelacja. 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie są prześliczne! Miedziano - pomarańczowy jednak najbardziej mi się podoba:) Cudo po prostu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ojoj kocham takie błyskotki niach niach:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne, delikatne kolory,a jednocześnie z blaskiem!

    OdpowiedzUsuń
  8. Todo es precioso! Te deseo un feliz día ! 🤗🤗🤗

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne są, choć patrząc na swój makijaż w ostatnim czasie, obawiam się, że rzadko bym po nie sięgała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Firmę znam :D Świetnie się prezentują, ja zawsze używam takich cieni do rozswietlenia wewnętrznego kącika oka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale się pięknie błyszczą! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne :) uwielbiam takie metaliczne cienie :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię od czasu do czasu taki błysk na oku, a te cienie pięknie się prezentują :) Mi najbardziej wpadł w oko miedziany :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne kolorki! odrobina błysku zawsze spoko ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Summer Glow jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładne kolorki 😀
    Lubię takie "błyski na oku ",a dziś właśnie zaczęłam używać podkładu tej marki 😀
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  17. uuuuu uwielbiam błysk na powiece,! zawsze na większe wyjścia muszę błyszczeć!

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam błysk na oku, a te cienie wyglądają bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowności, już je widzę na moich powiekach. Uwielbiam taką kolorystykę.

    OdpowiedzUsuń
  20. Planuję kupić te cienie dobrze wiedzieć że warto :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne. Nie wiem jak sprawdziłyby się w taki upał..

    OdpowiedzUsuń
  22. Na pewno przetestuję :) Lubię takie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Prześliczne są! Chętnie je "oblukam" w drogerii :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dla mnie to opakowanie byłoby uciążliwe. Szkoda że producent nie pomyślał że mogłoby być otwierane do góry jak prasowane pudry. Pewnie też bym je przełożyła do palety magnetycznej. Wykończenie i kolory bardzo mi się podobają, mimo że wielką fanką błysków na oku nie jestem ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo lubię błysk na oku, bardziej niż maty. A te kolorki prezentują się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Summer Glow wpadł mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Moja mama kupowała cienie tej marki i była zadowolona. Piękne kolory, sama chętnie korzystałam.

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin