27 czerwca 2019

Masaże relaksacyjne


Hej Dziewczyny :)

Masaże stają się coraz bardziej popularne. Przestają kojarzyć się z niedostępnym luksusem, a dzięki coraz szerszej dostępności każdy może skorzystać z takiej przyjemności. Istnieje wiele rodzajów masażu, tak samo jak możemy się poddać masażowi w coraz większej liczbie miejsc: salonach SPA, kosmetycznych, masażu i gabinetach fizjoterapeutów.

Występuje wiele rodzajów masaży relaksacyjnych, ale łączy je jedno, mają za zadanie zgodnie z nazwą zrelaksować-czyli wyciszyć i odprężyć, często jest do tego dodatkowo wykorzystywana muzyka, czy aromaterapia.

W tym wpisie najbardziej chcę skupić się na przedstawieniu Wam masażu tajskiego i sieci profesjonalnych salonów tajskiego masażu: ThaiSun


Salony są dostępne w trzech lokalizacjach w Warszawie, a także w Krakowie i Wrocławiu.

.Salony ThaiSun dbają nie tylko o zapewnienie profesjonalnego masażu, ale również o klimat, który jeszcze bardziej wzmocni relaksacyjne działanie masażu, jak orientalna muzyka, dalekowschodni wystrój salonów, zapach olejków aromaterapeutycznych.
Co ważne masaże wykonywane tam odbywają się wyłącznie z użyciem naturalnych kosmetyków.

Zabieg masażu jest dopasowany indywidualnie tak aby był odpowiedni do wymagań i wieku osoby.

 Jest wiele rodzajów masaży i zabiegów, którym można poddać się w tych salonach, ja przedstawię kilka wg mnie najciekawszych a po pełną ofertę odsyłam Was tutaj: Masaże i zabiegi tajskie
  •  Tradycyjny masaż tajski 
  •  Masaż olejkami aromatycznymi
  •  Masaż sportowy
  •  Masaż stóp i nóg
  •  Masaż stemplami ziołowymi- jako ciekawostkę warto tutaj przytoczyć, że kiedyś
    leczono tak żołnierzy wracających z boju
  •  Masaż dla dwojga
  •  Masaż gorącymi kamieniami
  •  Masaż wyszczuplający (odchudzający)
  •  Masaż dla dzieci 
  •  Masaż dla seniorów
Na stronie są dostępne pakiety- a więc kupując w pakiecie można dodatkowo zaoszczędzić. Występują też różne promocje okolicznościowe, czy w danych godzinach w tygodniu, które są mniej zazwyczaj uczęszczane, bo większość osób pracuje, co jest fajną opcją do skorzystania dla osób na wakacjach, urlopie, czy pracujących w domu, lub w innych dniach/godzinach

Fajną opcją jest możliwość kupna karty podarunkowej, co jest świetnym pomysłem na prezent praktycznie dla każdego.

W salonach ThaiSun nie tylko wykonywane są masaże, ale również zabiegi SPA takie jak: tajski peeling ciała i tajski rytuał na twarz. 

 Moim zdaniem to co czyni te masaże i zabiegi wyjątkowymi to właśnie nie tylko sama technika, ale również cały klimat, na który składają się orientalna muzyka i zapachy, co nie tylko odpręża ciało, ale i umysł.

Co myślicie o takich masażach i zabiegach, byliście, macie ochotę, lub się wybieracie?

20 komentarzy:

  1. Takie masaże są świetne. Rewelacyjnie relaksują.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojejku z chęcią bym poszła na jakiś :D Uwielbiam masaże :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie bym się wybrała na taki masaż, biorąc pod uwagę że stoję w pracy 8h :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam masaże i to jak potrafią zrelaksować :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny sposób na relaks :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Od czasu do czasu korzystam z masażu profesjonalnego, ale najlepszy masaż robi mi mój narzeczony. 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Byłam kiedyś ,i powiem Ci że nie wytrzymałam bólu i uciekłam...
    Cóż może kiedyś sprobuje jeszcze raz ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie byłam na żadnym masażu. Ja czasami robię sobie masaż twarzy przy użyciu kremu do masażu lub olejku i rzeczywiście jest to przyjemne. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. OOO tak wybrałabym się na taki masaż. Samemu też można sobie zrobić, ale to nie ma porównania do takiego gabinetu

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejku, marzę o dobrym masażu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sounds like a really interesting product!

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety nie byłam nigdy na żadnym masażu, jednak teraz szczególnie by mi się przydał. Nowa praca daje w kość :D
    Pozdrawiam,
    Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
  13. Od bardzo dawna regularnie chodzę na profesjonalny masaż do sprawdzonych salonów. Faktycznie często spotykałam się z komentarzem: "Masaż? No tak, kto bogatemu zabroni..." Strasznie mnie to irytowało, ale nie wyjaśniałam, że to po prostu kwestia wyboru. Ktoś wydaje swoje pieniądze na ubrania, ktoś na kosmetyczkę, ktoś na imprezy, ktoś na papierosy, a ktoś na masaże :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze nigdy nie byłam na masażu, a kusi bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Byłam raz w życiu na masażu :) było bardzo przyjemnie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj, nie jestem zwolenniczką takich masaży, bo mnie to trochę krępuje - takie zawsze było moje myślenie, ale kiedy do mojej mamy przyjechał specjalista z Masajki https://masajka.wroclaw.pl/ we Wrocławiu właśnie i zobaczyłam, jakie efekt daje u niej masaż z bańkami, zapragnęłam sama być tak masowana ;) . Muszę zapytać o wolny termin, może coś będzie jeszcze na sierpień.

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin