22 czerwca 2019

Najbardziej oryginalne pomysły na prezent w sklepie: Toys4Boys, czyli jak zamiast gwiazdki z nieba można dać księżyc


Hej

Dawanie prezentów wiąże się z bardzo fajnymi uczuciami, cudownie widzieć w oczach obdarowywanej osoby radość. Jednak czasami jeśli pora coś wybrać mamy pustkę w głowie, zwłaszcza jeśli znamy osobę już dość długo i wyczerpaliśmy nasze najlepsze pomysły na prezenty. W takich momentach najlepiej po prostu przejrzeć ofertę sklepu, który specjalizuje się właśnie w takich niesamowitych drobiazgach, które są naprawdę oryginalne, a jednocześnie nie są jakimś bibelotem, który obdarowana osoba odłoży się w kąt po odpakowaniu z kolorowego papieru. Takim sklepem jest toys4boys.





Ja z asortymentu sklepu wybrałam lampę imitującą księżyc, czyli Lampę moon in my room. W dzień jest bardzo ładna i oryginalnie wygląda na ścianie, ale prawdziwe wow robi, gdy nastaje zmierzch. 
Zdjęcia nie oddają tego w pełni, więc po prostu musiałam pokazać Wam to na filmiku. Czyż nie wygląda to po prostu magicznie?
 Lampa do tego jest wyposażona w pilot, możemy sami zmieniać fazę księżyca, lub pozostawić to na automatyczne zmienianie się.







Na stronie sklepu jest też inna wersja tej lampy w postaci kuli na specjalnej podstawce. Ja jestem zakochana w tej lampie. Księżycowa lampa jest idealnym pomysłem praktycznie dla każdego zarówno mężczyzny, jak i kobiety, chłopaka, babci, a nawet sprawdzi się do dziecinnego pokoju, jako światło na całą noc, bo nie daje zbyt dużo światła, a jednocześnie nie będzie „strasznych” ciemności, gdy będzie włączona.




 Aż trudno uwierzyć, że to zdjęcie lampy, a nie prawdziwego księżyca :)
Sklep również ułatwia Wam wybór i od razu możecie wybrać kategorię np. prezent dla niego, dla niej, dla dziecka, na urodziny z różnymi kategoriami wiekowymi, są również gadżety dla fanów Gwiezdnych wojen, Gry o tron, Harrego Pottera i wielu innych. Jeśli chcecie zaskoczyć znajomego po darowując mu zapalniczkę plazmową, Budzik Snajpera, czy Imprezowy Dystrybutor Globus, lub chcecie zobaczyć, jak wyglądają w ogóle te rzeczy, to zapraszam do przejrzenia oferty sklepu: toys4boys.

Co jest też istotne asortyment nie jest drogi i spokojnie można znaleźć oryginalny prezent nawet poniżej 50 zł, czy 100zł.

Jak Wam się podoba taki księżyc na baterie?

35 komentarzy:

  1. Pieknie wyglada taka lampa w formie ksiezyca <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tego sklepu wybrałam 'ścieżkę zdrowia'. Ogólnie oferta jest ciekawa i różnorodna. Ciężko się na coś zdecydować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałam napisać, że aż trudno uwierzyć, że to nie prawdziwy księżyc, a Ty napisałaś dokładnie to samo haha :D
    Takiego prezentu jeszcze nie widziałam, ale bardzo oryginalny!
    Ja również kocham kupować prezenty i potem patrzeć jak wszyscy się z nich cieszą :) To wspaniały widok :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna i ciekawą lampa ☺
    Podoba mi się ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna ta lampka - nie tylko ładnie wygląda, ale i elegancko udaje Księżyc. Może też sobie kiedyś taką sprawię. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, rewelacyjna lampa. Może sobie taką sprawię.

    OdpowiedzUsuń
  7. wow! i want this for myself honestly. hehe. Anyway, just dropping by to say hello all the way from the Philippines! I hope you can drop by my blog too and follow along if you like. Have a nice day! :)

    xoxo, rae
    http://www.raellarina.net

    INSTAGRAM | TWITTER | FACEBOOK

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow genialna ta lampa 😍 już się w niej zakochałam. Chyba będę musiała jej poszukać ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szukałam dokładnie takiego księżyca już od dłuższego czasu! Jest przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawa lampa, nie wiedziałam, że istnieją takie cuda.

    OdpowiedzUsuń
  11. podoba mi się taka lampa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jako wielki fan kosmosu i wszystkiego co z nim związane, lampa wydaje mi się mega ciekawa :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Lampa świetnie się prezentuje :D Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Super pomysł na prezent...
    Jestem na tak

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie to wygląda. super pomysł na prezent ;)
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
  16. Superancka lampa! Czego to ludzie nie wymyślą, aż strach się bać :D
    Szybciutko zmykam przejrzeć pozostałą ofertę marki.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Na prezent? Jakbym takie cudo dorwała to nie ma takiej opcji, żebym komuś oddała! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hello, thanks for the information. Have a nice day

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierwszy raz widzę taką lampeczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. taka lampa przydałaby mi się w etapie, gdy nie potrafiłam zasnąć w absolutnej ciemności :P Zawsze zasypiałam przy jakiś lampkach czy innych diodach :P A tutaj miałabym nad sobą księżyc :D super pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna jest ta lampa! Gdy księżyc zasłaniają gęste chmury - jak znalazł :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Na prezent? Chyba dla samej siebie *.* piękna lampa. Jestem osobą, która może godzinami gapić się na księżyc przez zaśnięciem :) taka lampa idealna dla mnie. Inne gadżety też chętnie zobaczę :)*

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie spodziewałam się zupełnie, że ta lampa może oddawać taki efekt!

    OdpowiedzUsuń
  24. No świetna ta lampa! Wygląda tak realistycznie, że przez pierwsze zdjęcia myślałam że to jakieś fotki księżyca z neta ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Myślałam, że to prawdziwy księżyc :D

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin