13 listopada 2012

Moje zakupy

Witajcie
Wczoraj zrobiłam małe kosmetyczne zakupy przy okazji wizyty w innym mieście.  Wróciłam wieczorem po łącznie 3 godzinach jazdy pociągiem i już nie miałam ani sił pisać notki, ani światła do zdjęć, tak więc post pojawił się dziś:)

Kupiłam:
Micel i korektor w pędzelku z zamiarem stosowania pod oczy z Yves Rocher, oraz róż z nieznanej mi firmy Flormar- to mój pierwszy ich produkt.





W Yves Rocher założyłam sobie kartę stałego klienta, bo do tej pory kupowałyśmy razem z mamą wysyłkowo na jej dane. Dostałam 8 próbek, materiałową torbę i jakieś kupony, no i kartę oczywiście. Jeśli zrobię kolejne zakupy w ciągu 2 miesięcy od wczorajszych, dostanę jakiś prezent niespodziankę, orientuje sie ktos co to może być? :)



Zobaczę jak to wyjdzie w praniu z kartą i zbieraniem punktów. Do tej pory, muszę się przyznać, że w tym sklepie, na zakupy wysyłkowe, decydowałam się skuszona jakąś promocją, czy dodawanymi od danej kwoty zakupów prezentami.

Dostałam też taki mini katalog, w którym zwróciła moją uwagę limitowana świąteczna seria "Pieczone jabłko w karmelu". Lubie takie słodkości jesienią i zimą wiec pewnie na coś się skuszę.



Teraz moje pytanie do Was: Od recenzji którego z tych 3 produktów mam zacząć? Żaden z nich nie wymaga bardzo długiego stosowania, aby w pełni ocenić działanie, wiec Wy wybierzcie:)

Pozdrawiam N.

23 komentarze:

  1. Róż, korektor, micel :) Ja też zawsze zamawiam przez stronkę, niestety wchodząc do sklepu nie jestem w stanie niczego znaleźć :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze uciekałam z ich sklepu bo panie ekspedientki zbyt nachalnie mi wszystko chciały wciskać na siłę. Ostatnio trafiłam na spokojniejszą panią to i w końcu dokonałam zakupów

      Usuń
  2. cieawa jestem Twojej opinii na ich temat

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie Kupowałam kosmetyków w YR.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie robiłam tam zakupów. Ciekawe co to za prezent...:)

    OdpowiedzUsuń
  5. skusze sie na jedna rzecz z YR zobaczymy;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zrecenzuj korektor, bo nie mogę znaleźć swojego ideału :) Nie używałam żadnego z tych kosmetyków, więc wszystkich jestem ciekawa :) Niestety nie zamawiałam przez Ives Rocher ani nie mam tam karty, więc nie mam pojęcia co to za niespodzianka może być :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog! :D Bardzo mi się tu podoba. Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. rewelacyjne zakupy, więc dzien pewnie zaliczysz do udanych :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie zaliczę, nie jechałam w celach zakupowych, one były przy okazji, głównego powodu wyjazdu niestety nie załatwiłam pozytywnie.

      Usuń
  9. ciekawa jestem jak się sprawdzi ten płyn micelarny :) czekam na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. oooj flomar do mnie mruga ;) ale najpierw chętnie przeczytałabym, co o nim myślisz ;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jestem ciekawa jakie będą twoje wrażenia po płynie micelarnym:) Dostałam go jako prezent od nich. Przyznam się szczerze, że nie pamiętam co mi w nim dokładnie nie pasowało, ale wylądował u mojej mamy. Prawdopodobnie podrażniał mi oczy...i chyba zostawiał film na skórze.
    Co do prezentów, to jeśli robi się regularnie zakupy u nich, chyba na kwotę wyższą niż 10zł, to przysyłają kupon z rabatem, np. -40% na produkt bez zielonej kropki (teraz już wszystko ma zieloną kropkę, wycwanili się)i wtedy dają prezent:) Ja dostałam od nich: krem do rąk, maseczkę z glinki, ten płyn micelarny...ale i kupę pierdół, typu szklana podstawka pod świeczkę na święta, albo tandetny wisiorek:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwszym użyciu stwierdzam, że też chyba się z nim nie polubię, ale poużywam jeszcze. Z moim wczorajszym makijażem oczu sobie nie poradził.

      Usuń
    2. TAK! Teraz sobie przypominam. Nie byłam nim w stanie zmyć makijażu z oczu.

      Usuń
  12. a ja różu Flormar jestem ciekawa jak wygląda na buzi ;>

    OdpowiedzUsuń
  13. róż wygląda pięknie, czekam na jego recenzje:) posiadam już z Flormar'u duo róż-bronzer i świetnie się sprawdza, też muszę się zebrać do napisania o nim kilka słów:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Słyszałam ostatnio dobre rzeczy o kosmetykach Flormar i chętnie poczytam u Ciebie!

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

AA (1) Allepaznokcie (2) Alterra (7) anida (1) Annabelle Minerals (3) Apis (3) Astor (1) Ava (1) Avon (3) Babydream (2) Balea (1) balsam (8) balsam do ciała (6) balsam do ust (3) Bath and Body Works (2) baza (1) Be Organic (1) Bell (6) bez (1) Bielenda (1) Bingo Spa (1) BingoSpa (30) Bio Oil (1) Bioderma (1) Bioliq (1) Biovax (6) Bishojo (1) Blistex (2) błyszczyk (4) Bodetko (1) Brevoxyl (1) bronzer (1) Carmex (2) Catrice (2) cera naczynkowa (1) Chantarelle (3) cialo (1) ciało (91) Cienie (13) coastal scents (1) Cztery pory roku (1) Dabur (2) Dafi (1) Decubal (11) Delia (2) demakijaż (15) Dermedic (3) Dermena (3) dezodorant/antyperspirant (1) Dłonie (2) Dove (2) Efektima (4) Essence (7) Eva natura (1) Eveline (5) Everyday Minerals (1) Evree (1) eyeliner (1) Fa (1) farba do włosów (2) farbowanie (1) farbowanie włosów (1) Farmona (2) filtr (1) Fitomed (10) Flormar (1) FlosLek (2) Fructis (2) Garnier (6) glinka (1) Glinki (2) Gliss Kur (1) Golden Rose (3) Gorvita (1) Green Pharmacy (4) Harminique (1) Harmonique (1) Helfy (1) Hesh (1) Himalaya Herbals (1) Holika Holika (2) hybrydowy (1) hybrydy (1) hydrolat (1) Inglot (1) Ingrid (2) Isana (5) Iwostin (3) Joanna (8) Johnson's Baby (1) Kailas (1) Kallos (2) Kemon (3) Kobo (3) kolorówka (5) korektor (8) kosmetyki kolorowe (85) Kosmetyki mineralne (13) kredka (4) kredki (1) Kredki i eyelinery (4) krem (22) krem bb (2) krem do rąk (8) krem pod oczy (3) L'biotica (1) L'oreal (1) L`ambre (2) L`Biotica (7) lakier (17) lakier do paznokci (21) lakier do włosów (1) Le Petit Marseillais (1) Lili Lolo (1) Lily Lolo (1) Logona (1) Love Me Green (1) lovely (4) Lucy Minerals (1) Lumiere (1) Makijaż (36) Manufaktura Kosmetyczna (6) Marion (4) mascara (2) maseczka (3) maseczka do twarzy (1) maseczki (5) maska (8) maska do włosów (12) maska/maseczka do włosów (7) maskara (1) masło do ciała (3) MaxFactor (1) Maybelline (2) mazidła (1) mienerały (1) miki (1) minerały (2) Miss Sporty (2) mleczko (1) mleczko do ciała (1) mydło (8) mydło do mycia włosów (1) Nacomi (5) Nicole (1) Nivea (3) Norel Dr Wilsz (5) Novoxidyl (1) NYC (1) oczy (27) oczyszczanie (1) odżywka (9) odżywka do rzęs (1) odżywka do włosów (13) Oeparol (1) olej (17) olej do demakijażu (1) olejek (5) Olejki eteryczne (1) organique (3) Paese (2) Palmolive (1) paznokcie (35) peeling (5) perfumy (1) pianka do mycia twarzy (1) pielegnacja ciała (8) pielegnacja twarzy (1) pielegnacja włosów (3) pielęgnacja ciala (21) pielęgnacja ciała (57) pielęgnacja stóp (1) pielęgnacja twarzy (108) pielęgnacja włosó (1) pielęgnacja włosów (97) płyn micelarny (2) podklad (1) podkład (2) podkład mineralny (1) Pollena-Ewa (1) pomadka (17) porady (7) półprodukty (1) Primoplast (1) Provocater (1) puder (1) Radical (1) Receptury Agafii (1) Regenerum (4) Resibo (1) Rimmel (3) Rossman (5) rozświetlacze (3) róże (4) różności (25) Sally Hansen (1) samoopalacz (2) Schwarzkopf (1) Seboradin (1) serum (9) serum na końcówki (1) serum pod oczy (1) Sesa (2) Silk Naturals (1) Siquens (1) Skin Chemists (1) skóra atopowa (1) Soraya (4) sól (2) stylizacja włosów (1) Sylveco (1) Syoss (2) szampon (33) szminka (6) Tahe (1) The Balm (1) Timotei (2) Tołpa (9) tonik (2) trądzik (1) truskawkowa kawa (1) tusz (1) tusz do rzęs (2) twarz (2) twarz-pielęgnacja (4) Un Matin au Jardin (1) usta (21) Verona (2) Vichy (1) Victoria's Secret (1) Virtual (2) Vita Liberata (2) vyes roche (11) W7 (1) wcierka (1) wcierki (2) wcierki i ampułki (4) Wibo (12) woda toaletowa (1) wypadanie włosów (11) wypryski (1) yves rocher (7) zapach (2) Ziaja (1) Zrób Sobie Krem (10) zrób sobie sama kosmetyk -receptury (17) żel (3) żel pod prysznic (16)

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Google+ Followers