9 stycznia 2014

Essence 14 Divas Love Drama

 Hej:)

Chciałam Wam dziś pokazać jeden z moich ostatnio ulubionych cieni z Essence. Nawet szczerze mówiąc (pisząc:D) nie wiem, czy jest on aktualnie dostępny, bo sporo u mnie przeleżał nieużywany, zanim go odkryłam i polubiłam na nowo:). Tym bardziej, że ostatnio zaczęłam lubić fioletowe cienie. Jest to cień Essence z serii Colour & Shine o odcieniu 14 Divas Love Drama.



Nałożony na sucho jest dość delikatny, w mało napigmentowanej bazie ciemnego fioletu, znajduje się spora ilość fioletowych i różowych drobinek.


Za to nałożony nam okro moim zdaniem wygląda całkiem ciekawie, w sam raz na karnawał:)



Podoba się Wam ten kolor? Jaki kolor cienie jest ostatnio Waszym ulubionym? U mnie zazwyczaj królują szarości i delikatnego sreberka na co dzień, chociaż jakiś czas temu odkryłam granat i przemycałam go odrobinę, a teraz fiolet:)

Pozdrawiam N.

24 komentarze:

  1. Bardzo ładny, choć do mnie nie pasuja takie odcienie mimo zielonych oczu:) z essence najbardziej lubię rozświetlacz z limitki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor jest jak dla mnie piękny. U mnie królują neutralne kolory, albo ekstremalnie czarna kreska na linii wodnej oka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Swojego czasu miałam hopla na takie marmurkowe cienie :) Ten jest bardzo ładny, lubię takie różo-fiolety w makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kolor *w* Nigdy na niego nie trafiłam, muszę poszperać ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. kolor cienia jest piękny a makijaż jeszcze ładniejszy, ja jestem monotematyczna w cieniach, tylko brązy i ewentualnie złoto. chyba że ktoś inny mnie pomaluje.

    OdpowiedzUsuń
  6. mi się podoba;) u mnie zazwyczaj brązy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny kolor! Pięknie go rozprowadziłaś i bardzo pasuje do twojego koloru oczu.
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. co za kolor..jak galaktyka..jestem zachwycona !!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. W opakowaniu jak i na powiece wygląda bardzo ciekawie ;) Podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny! U mnie królują brązy i to się chyba nigdy nie zmieni :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podoba! Świetnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedyś w rozdaniu u mnie można było go wygrać, ja osobiście nie miałam tego cienia, ale często spoglądałam na niego ciekawa jak może wyglądać na powiecie, teraz wiem, że jest piękny :D

    OdpowiedzUsuń
  13. ależ on jest piękny, kolor oczu mamy taki sam, więc już mam na niego chrapkę:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jej jaki śliczny :) Ja jakoś chyba nigdy się nie przekonam do używania cieni :)
    http://veneaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Wątpię żeby był jeszcze dostępny, a szkoda bo jest przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepięknie prezentuje się na oku :)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo makijaż oka!
    kolorek zdecydowanie mój! <3
    myślę, że ładnie pasowałby do moich niebieskich tęczówek:)
    pozdrawiam Cię cieplutko,
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj jaki ładny kolorek:) Na oku też prezentuje się super:)

    OdpowiedzUsuń
  19. pięknie wygląda na Twoich oczach :)

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

AA (1) Allepaznokcie (2) Alterra (7) anida (1) Annabelle Minerals (3) Apis (3) Astor (1) Ava (1) Avon (3) Babydream (2) Balea (1) balsam (8) balsam do ciała (6) balsam do ust (3) Bath and Body Works (2) baza (1) Be Organic (1) Bell (6) bez (1) Bielenda (1) Bingo Spa (1) BingoSpa (30) Bio Oil (1) Bioderma (1) Bioliq (1) Biovax (6) Bishojo (1) Blistex (2) błyszczyk (4) Bodetko (1) Brevoxyl (1) bronzer (1) Carmex (2) Catrice (2) cera naczynkowa (1) Chantarelle (3) cialo (1) ciało (91) Cienie (13) coastal scents (1) Cztery pory roku (1) Dabur (2) Dafi (1) Decubal (11) Delia (2) demakijaż (15) Dermedic (3) Dermena (3) dezodorant/antyperspirant (1) Dłonie (2) Dove (2) Efektima (4) Essence (7) Eva natura (1) Eveline (5) Everyday Minerals (1) Evree (1) eyeliner (1) Fa (1) farba do włosów (2) farbowanie (1) farbowanie włosów (1) Farmona (2) filtr (1) Fitomed (10) Flormar (1) FlosLek (2) Fructis (2) Garnier (6) glinka (1) Glinki (2) Gliss Kur (1) Golden Rose (3) Gorvita (1) Green Pharmacy (4) Harminique (1) Harmonique (1) Helfy (1) Hesh (1) Himalaya Herbals (1) Holika Holika (2) hybrydowy (1) hybrydy (1) hydrolat (1) Inglot (1) Ingrid (2) Isana (5) Iwostin (3) Joanna (8) Johnson's Baby (1) Kailas (1) Kallos (2) Kemon (3) Kobo (3) kolorówka (5) korektor (8) kosmetyki kolorowe (85) Kosmetyki mineralne (13) kredka (4) kredki (1) Kredki i eyelinery (4) krem (22) krem bb (2) krem do rąk (8) krem pod oczy (3) L'biotica (1) L'oreal (1) L`ambre (2) L`Biotica (7) lakier (17) lakier do paznokci (21) lakier do włosów (1) Le Petit Marseillais (1) Lili Lolo (1) Lily Lolo (1) Logona (1) Love Me Green (1) lovely (4) Lucy Minerals (1) Lumiere (1) Makijaż (36) Manufaktura Kosmetyczna (6) Marion (4) mascara (2) maseczka (3) maseczka do twarzy (1) maseczki (5) maska (8) maska do włosów (12) maska/maseczka do włosów (7) maskara (1) masło do ciała (3) MaxFactor (1) Maybelline (2) mazidła (1) mienerały (1) miki (1) minerały (2) Miss Sporty (2) mleczko (1) mleczko do ciała (1) mydło (8) mydło do mycia włosów (1) Nacomi (5) Nicole (1) Nivea (3) Norel Dr Wilsz (5) Novoxidyl (1) NYC (1) oczy (27) oczyszczanie (1) odżywka (9) odżywka do rzęs (1) odżywka do włosów (13) Oeparol (1) olej (17) olej do demakijażu (1) olejek (5) Olejki eteryczne (1) organique (3) Paese (2) Palmolive (1) paznokcie (35) peeling (5) perfumy (1) pianka do mycia twarzy (1) pielegnacja ciała (8) pielegnacja twarzy (1) pielegnacja włosów (3) pielęgnacja ciala (21) pielęgnacja ciała (57) pielęgnacja stóp (1) pielęgnacja twarzy (108) pielęgnacja włosó (1) pielęgnacja włosów (97) płyn micelarny (2) podklad (1) podkład (2) podkład mineralny (1) Pollena-Ewa (1) pomadka (17) porady (7) półprodukty (1) Primoplast (1) Provocater (1) puder (1) Radical (1) Receptury Agafii (1) Regenerum (4) Resibo (1) Rimmel (3) Rossman (5) rozświetlacze (3) róże (4) różności (25) Sally Hansen (1) samoopalacz (2) Schwarzkopf (1) Seboradin (1) serum (9) serum na końcówki (1) serum pod oczy (1) Sesa (2) Silk Naturals (1) Siquens (1) Skin Chemists (1) skóra atopowa (1) Soraya (4) sól (2) stylizacja włosów (1) Sylveco (1) Syoss (2) szampon (33) szminka (6) Tahe (1) The Balm (1) Timotei (2) Tołpa (9) tonik (2) trądzik (1) truskawkowa kawa (1) tusz (1) tusz do rzęs (2) twarz (2) twarz-pielęgnacja (4) Un Matin au Jardin (1) usta (21) Verona (2) Vichy (1) Victoria's Secret (1) Virtual (2) Vita Liberata (2) vyes roche (11) W7 (1) wcierka (1) wcierki (2) wcierki i ampułki (4) Wibo (12) woda toaletowa (1) wypadanie włosów (11) wypryski (1) yves rocher (7) zapach (2) Ziaja (1) Zrób Sobie Krem (10) zrób sobie sama kosmetyk -receptury (17) żel (3) żel pod prysznic (16)

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Google+ Followers