4 stycznia 2014

Organiczny Regenerujący Krem Do Twarzy Na Noc Love Me Green

Hej :)

Od razu mogę się przyznać, że kremik, który teraz zrecenzuję, bardzo polubiłam. Mam obie wersje mini (po 15 ml): na dzień i na noc. Jednak zaczęłam testowanie tylko od wersji nocnej. Często mam tak, że z tej samej serii jedne kosmetyki mi służą, a inne nie,wiec nauczyłam się już nie włączać do swojej pielęgnacji więcej niż jeden nowy produkt na raz.



Krem możemy nabyć w 2 pojemnościach:
50 ml za 74,90 zł oraz 15 ml za 24,90. 

Bardzo podoba mi się to, że można kupić też mniejszą wersję, krem nie należy do bardzo tanich, a 15 ml doskonale wystarczy na sprawdzenie jak krem zachowa się na naszej buzi:). Trochę jednak żałuję, że duża wersja jest w słoiczku, a mała w tubce, bo wiem, że na pewno kupię ten krem, tylko wolę tubki:( 


Kosmetyk polubiłam można powiedzieć, że już od pierwszego nałożenia. Pachnie bardzo ładnie, dla mnie zapach przypomina trochę brzoskwinię i wanilię.

Pomimo, że to wersja na noc krem jest baaardzo leciutki i  wchłania się błyskawicznie do matu. Skóra się nie błyszczy, nie pozostawia żadnej wyczuwalnej warstewki. To chyba najlżejszy krem na noc jaki kiedykolwiek miałam. Używałam go często na noc i na dzień, świetnie sprawdził się nawet pod filtry i makijaż. Kiedy nie miałam na twarzy makijażu zdarzało mi się w ciągu dnia nałożyć dodatkową warstwę. Myślę, że latem, kiedy moja skóra nie będzie wymagała aż tak silnego nawilżenia jak teraz mógłby się sprawdzić jeszcze lepiej.

Mam bardzo problematyczną skórę i zdecydowanie jej nie szkodził. Nie zapycha skóry, świetnie nawilża i pielęgnuje. Skóra jest odżywiona i ma ładniejszy koloryt- czego chcieć więcej:)
Ma świetny naturalny skład, wprawdzie zapach jest dość wysoko w składzie, ale jak go powąchacie to nie będziecie się o to gniewać, bo to naprawdę ładny zapach:D

Skład:


Bardzo polubiłam ten kremik i jeśli szukacie jakiegoś lekkiego kremu na noc to polecam go wypróbować, bo naprawdę warto.

13 komentarzy:

  1. Może w okresie letnim się na niego zdecyduję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam małą próbeczkę z tej serii, może zobaczę jak się u mnie spisze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę swój odgrzebać z szafy, kusi mnie już od jakiegoś czasu. Ostatnio żaden krem z posiadanych i już pootwieranych sie u mnie nie sprawdza. Kiedyś sie sprawdzały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbuj koniecznie, może u Ciebie też się sprawdzi:)

      Usuń
  4. Nigdy go nie miałam ale wygląda bardzo ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  5. mam sporo próbeczek tej firmy, ale jeszcze się nie doczekały swojej kolejności:)
    świetnie, że tak się spisał :)
    również wolę produkty w tubce, jak w słoiczku ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Great blog!!

    Well I was wondering if we could follow each other via bloglovin, gfc and g+? Do visit my blog and let me know!! :)
    http://www.myglossyaffair.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Do tej pory miałam tylko krem do rąk tej firmy i jestem bardzo zachęcona żeby próbować dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. już samo opakowanie zachęca :) muszę wypróbować jak tylko kaskę znów uzbieram

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładnie się prezentuje;)
    Marysia P.

    OdpowiedzUsuń
  10. nie miałam nic tej marki, a szkoda...

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie trochę do marki zniechęciła sprawa z Ecocertem i w sumie nie przyglądałam się bliżej ich ofercie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze nie miałam nic z tej firmy :) Może pora coś spróbować :)

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

AA (1) Allepaznokcie (2) Alterra (7) anida (1) Annabelle Minerals (3) Apis (3) Astor (1) Ava (1) Avon (3) Babydream (2) Balea (1) balsam (8) balsam do ciała (6) balsam do ust (3) Bath and Body Works (2) baza (1) Be Organic (1) Bell (6) bez (1) Bielenda (1) Bingo Spa (1) BingoSpa (30) Bio Oil (1) Bioderma (1) Bioliq (1) Biovax (6) Bishojo (1) Blistex (2) błyszczyk (4) Bodetko (1) Brevoxyl (1) bronzer (1) Carmex (2) Catrice (2) cera naczynkowa (1) Chantarelle (3) cialo (1) ciało (91) Cienie (13) coastal scents (1) Cztery pory roku (1) Dabur (2) Dafi (1) Decubal (11) Delia (2) demakijaż (15) Dermedic (3) Dermena (3) dezodorant/antyperspirant (1) Dłonie (2) Dove (2) Efektima (4) Essence (7) Eva natura (1) Eveline (5) Everyday Minerals (1) Evree (1) eyeliner (1) Fa (1) farba do włosów (2) farbowanie (1) farbowanie włosów (1) Farmona (2) filtr (1) Fitomed (10) Flormar (1) FlosLek (2) Fructis (2) Garnier (6) glinka (1) Glinki (2) Gliss Kur (1) Golden Rose (3) Gorvita (1) Green Pharmacy (4) Harminique (1) Harmonique (1) Helfy (1) Hesh (1) Himalaya Herbals (1) Holika Holika (2) hybrydowy (1) hybrydy (1) hydrolat (1) Inglot (1) Ingrid (2) Isana (5) Iwostin (3) Joanna (8) Johnson's Baby (1) Kailas (1) Kallos (2) Kemon (3) Kobo (3) kolorówka (5) korektor (8) kosmetyki kolorowe (85) Kosmetyki mineralne (13) kredka (4) kredki (1) Kredki i eyelinery (4) krem (22) krem bb (2) krem do rąk (8) krem pod oczy (3) L'biotica (1) L'oreal (1) L`ambre (2) L`Biotica (7) lakier (17) lakier do paznokci (21) lakier do włosów (1) Le Petit Marseillais (1) Lili Lolo (1) Lily Lolo (1) Logona (1) Love Me Green (1) lovely (4) Lucy Minerals (1) Lumiere (1) Makijaż (36) Manufaktura Kosmetyczna (6) Marion (4) mascara (2) maseczka (3) maseczka do twarzy (1) maseczki (5) maska (8) maska do włosów (12) maska/maseczka do włosów (7) maskara (1) masło do ciała (3) MaxFactor (1) Maybelline (2) mazidła (1) mienerały (1) miki (1) minerały (2) Miss Sporty (2) mleczko (1) mleczko do ciała (1) mydło (8) mydło do mycia włosów (1) Nacomi (5) Nicole (1) Nivea (3) Norel Dr Wilsz (5) Novoxidyl (1) NYC (1) oczy (27) oczyszczanie (1) odżywka (9) odżywka do rzęs (1) odżywka do włosów (13) Oeparol (1) olej (17) olej do demakijażu (1) olejek (5) Olejki eteryczne (1) organique (3) Paese (2) Palmolive (1) paznokcie (35) peeling (5) perfumy (1) pianka do mycia twarzy (1) pielegnacja ciała (8) pielegnacja twarzy (1) pielegnacja włosów (3) pielęgnacja ciala (21) pielęgnacja ciała (57) pielęgnacja stóp (1) pielęgnacja twarzy (108) pielęgnacja włosó (1) pielęgnacja włosów (97) płyn micelarny (2) podklad (1) podkład (2) podkład mineralny (1) Pollena-Ewa (1) pomadka (17) porady (7) półprodukty (1) Primoplast (1) Provocater (1) puder (1) Radical (1) Receptury Agafii (1) Regenerum (4) Resibo (1) Rimmel (3) Rossman (5) rozświetlacze (3) róże (4) różności (25) Sally Hansen (1) samoopalacz (2) Schwarzkopf (1) Seboradin (1) serum (9) serum na końcówki (1) serum pod oczy (1) Sesa (2) Silk Naturals (1) Siquens (1) Skin Chemists (1) skóra atopowa (1) Soraya (4) sól (2) stylizacja włosów (1) Sylveco (1) Syoss (2) szampon (33) szminka (6) Tahe (1) The Balm (1) Timotei (2) Tołpa (9) tonik (2) trądzik (1) truskawkowa kawa (1) tusz (1) tusz do rzęs (2) twarz (2) twarz-pielęgnacja (4) Un Matin au Jardin (1) usta (21) Verona (2) Vichy (1) Victoria's Secret (1) Virtual (2) Vita Liberata (2) vyes roche (11) W7 (1) wcierka (1) wcierki (2) wcierki i ampułki (4) Wibo (12) woda toaletowa (1) wypadanie włosów (11) wypryski (1) yves rocher (7) zapach (2) Ziaja (1) Zrób Sobie Krem (10) zrób sobie sama kosmetyk -receptury (17) żel (3) żel pod prysznic (16)

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Google+ Followers