12 lipca 2014

Fitomed Mój Krem Nr 3

Hej:)

Dzisiaj kolejna recenzja kosmetyku Fitomed. Muszę przyznać, ze coraz bardziej uwielbiam tę markę. Tym razem przygotowałam dla Was kilka słów o kremie Nr 3 odżywczo regeneracyjnym do cery suchej. Swoją drogą podoba mi się pomysł nazywania kremów numerkami:)


Cena: 
29,00 zł  tutaj

Moja opinia:

 

Opakowanie:


Prosty plastikowy słoiczek, z wypisanymi najważniejszymi informacjami i składem


Zapach:
Pachnie delikatnie lawendą, za sprawą hydrolatu lawendowego w składzie


Konsystencja:

Konsystencja mnie zaskoczyła, ale na szczęście bardzo pozytywnie. Spodziewałam się twardego ciężkiego kremu, bo takie zazwyczaj się naturalne kremy do suchej cery. Tymczasem Mój Krem No 3 ma bardzo delikatna konsystencję, przypomina mi mus. Nakłada się bardzo przyjemnie i łatwo go wklepać w skórę. Wchłania się błyskawicznie i nie pozostawia tłustego filmu.


Działanie:

Jak już pisałam krem jest bardo lekki, wprawdzie nie daje matowego wykończenia, ale nie ma też mowy o jakimkolwiek świeceniu.

To chyba najdelikatniejszy krem, dedykowany suchej skórze, jaki kiedykolwiek używałam. Dlatego uważam, że jest świetny na lato, kiedy tłustsze kosmetyki lubią spływać i powodować dyskomfort.
Co dla mnie ważne nie zapycha, a testowałam go też w ostatnie upały, kiedy cera lubi kaprysić.

Świetnie skutecznie nawilża i nie podrażnia, nawet wydaje mi się, ze łagodzi ewentualne podrażnienia.

Używam krem na zmianę z olejami, czasem na noc, czasem na dzień pod filtr. W obu opcjach dobrze się sprawdza. Rano skóra jest promienna, a w dzień wchłania się szybko więc nie muszę długo czekać z nałożeniem ochrony przeciwsłonecznej.

Skład:


Jeśli szukacie silnie nawilżającego, ale jednocześnie lekkiego kremu na lato, to myślę, że Mój Krem Nr 3 może przypaść Wam do gustu.

http://www.fitomed.pl
 To, że otrzymałam kosmetyk w ramach współpracy, nie wpłynęło na moją opinie o nim.

34 komentarze:

  1. Ooo, u mnie też dziś Mój Krem :D
    Ten, o którym piszesz nie jest przeznaczony dla mojej cery, ale dobrze, że u Ciebie się zadowalająco spisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie kremy z te serii zadziwiają składami. Kiedyś się na któryś skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje mi się być fajny, więc go chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa propozycja :) moja cera ostatnio transformowała z suchej na mocno mieszaną ale zapamiętam sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie dla mnie, mam cerę mieszaną :)
    Zapraszam na rozdanie
    http://melatestuje.blogspot.com/2014/07/zapraszam-na-rozdanie-naturalne-mydo.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Mimo, że mam cerę mieszaną to z chęcią bym go wypróbowała :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Mógłby się przydać, jedynie zapach lawendy lekko zniechęca

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny, ale na dzień używam matujących produktów. Mimo to pozycja godna uwagi - tym bardziej, że lubię lawendę :P

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawią mnie te kremy i z pewnością kiedyś po nie sięgnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo polubiłam kosmetyki Fitomed, kremu jeszcze nie miałam żadnego, ale na pewno spróbuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. za skład jest warty wszystkiego ;) !

    OdpowiedzUsuń
  12. ja niestety nic nie miałam z fitomedu

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam jeszcze tego kremu, ale myślę, że i tak skusiłabym się na niego jedynie w jakiejś promocyjnej cenie. ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląda dość fajnie, ostatnio dużo czytam dobrego na temat tej marki, kiedyś w końcu będę musiała coś przetestować z tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. z tej firmy nigdy nic nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobrze, że ten krem Ci odpowiada ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. pierwszy raz się spotykam z tym kosmetykiem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. chyba miałam już kiedyś ten krem, lubię produkty z fitomedu

    OdpowiedzUsuń
  19. fajny kremik :)
    też spodobała mi się ta idea numerowania kremów :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przydalby mi sie taki lekki kremik :) Jeszcze nie mialam niczego z tej marki ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie miałam nigdy nic z tej firmy, ale moja skóra nie potrzebuje super nawilżenia na szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Twoje zalety i skład bardzo mnie zachęciły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje zachwalanie* i skład xD

      Usuń
    2. mogą być i zalety i zachwalanie ;p autorka chyba by się nie pogniewała ;p

      Usuń
  23. Nie miałam go, ale ostatnio zdecydowałam się na ten o nr 7 :) Ciekawa jestem jak się sprawdzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. O ich kremach czytałam wiele dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo ciekawy blog ;) obserwuję

    Zapraszam do siebie przerabiam ubrania DIY.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawy , z chęcią bym wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
  27. dosłownie, jak dla mnie:)
    świetny skład i działa:D

    pozdrawiam ciepło
    :)

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

AA (1) Allepaznokcie (2) Alterra (7) anida (1) Annabelle Minerals (3) Apis (3) Astor (1) Ava (1) Avon (3) Babydream (2) Balea (1) balsam (8) balsam do ciała (6) balsam do ust (3) Bath and Body Works (2) baza (1) Be Organic (1) Bell (6) bez (1) Bielenda (1) Bingo Spa (1) BingoSpa (30) Bio Oil (1) Bioderma (1) Bioliq (1) Biovax (6) Bishojo (1) Blistex (2) błyszczyk (4) Bodetko (1) Brevoxyl (1) bronzer (1) Carmex (2) Catrice (2) cera naczynkowa (1) Chantarelle (3) cialo (1) ciało (91) Cienie (13) coastal scents (1) Cztery pory roku (1) Dabur (2) Dafi (1) Decubal (11) Delia (2) demakijaż (15) Dermedic (3) Dermena (3) dezodorant/antyperspirant (1) Dłonie (2) Dove (2) Efektima (4) Essence (7) Eva natura (1) Eveline (5) Everyday Minerals (1) Evree (1) eyeliner (1) Fa (1) farba do włosów (2) farbowanie (1) farbowanie włosów (1) Farmona (2) filtr (1) Fitomed (10) Flormar (1) FlosLek (2) Fructis (2) Garnier (6) glinka (1) Glinki (2) Gliss Kur (1) Golden Rose (3) Gorvita (1) Green Pharmacy (4) Harminique (1) Harmonique (1) Helfy (1) Hesh (1) Himalaya Herbals (1) Holika Holika (2) hybrydowy (1) hybrydy (1) hydrolat (1) Inglot (1) Ingrid (2) Isana (5) Iwostin (3) Joanna (8) Johnson's Baby (1) Kailas (1) Kallos (2) Kemon (3) Kobo (3) kolorówka (5) korektor (8) kosmetyki kolorowe (85) Kosmetyki mineralne (13) kredka (4) kredki (1) Kredki i eyelinery (4) krem (22) krem bb (2) krem do rąk (8) krem pod oczy (3) L'biotica (1) L'oreal (1) L`ambre (2) L`Biotica (7) lakier (17) lakier do paznokci (21) lakier do włosów (1) Le Petit Marseillais (1) Lili Lolo (1) Lily Lolo (1) Logona (1) Love Me Green (1) lovely (4) Lucy Minerals (1) Lumiere (1) Makijaż (36) Manufaktura Kosmetyczna (6) Marion (4) mascara (2) maseczka (3) maseczka do twarzy (1) maseczki (5) maska (8) maska do włosów (12) maska/maseczka do włosów (7) maskara (1) masło do ciała (3) MaxFactor (1) Maybelline (2) mazidła (1) mienerały (1) miki (1) minerały (2) Miss Sporty (2) mleczko (1) mleczko do ciała (1) mydło (8) mydło do mycia włosów (1) Nacomi (5) Nicole (1) Nivea (3) Norel Dr Wilsz (5) Novoxidyl (1) NYC (1) oczy (27) oczyszczanie (1) odżywka (9) odżywka do rzęs (1) odżywka do włosów (13) Oeparol (1) olej (17) olej do demakijażu (1) olejek (5) Olejki eteryczne (1) organique (3) Paese (2) Palmolive (1) paznokcie (35) peeling (5) perfumy (1) pianka do mycia twarzy (1) pielegnacja ciała (8) pielegnacja twarzy (1) pielegnacja włosów (3) pielęgnacja ciala (21) pielęgnacja ciała (57) pielęgnacja stóp (1) pielęgnacja twarzy (108) pielęgnacja włosó (1) pielęgnacja włosów (97) płyn micelarny (2) podklad (1) podkład (2) podkład mineralny (1) Pollena-Ewa (1) pomadka (17) porady (7) półprodukty (1) Primoplast (1) Provocater (1) puder (1) Radical (1) Receptury Agafii (1) Regenerum (4) Resibo (1) Rimmel (3) Rossman (5) rozświetlacze (3) róże (4) różności (25) Sally Hansen (1) samoopalacz (2) Schwarzkopf (1) Seboradin (1) serum (9) serum na końcówki (1) serum pod oczy (1) Sesa (2) Silk Naturals (1) Siquens (1) Skin Chemists (1) skóra atopowa (1) Soraya (4) sól (2) stylizacja włosów (1) Sylveco (1) Syoss (2) szampon (33) szminka (6) Tahe (1) The Balm (1) Timotei (2) Tołpa (9) tonik (2) trądzik (1) truskawkowa kawa (1) tusz (1) tusz do rzęs (2) twarz (2) twarz-pielęgnacja (4) Un Matin au Jardin (1) usta (21) Verona (2) Vichy (1) Victoria's Secret (1) Virtual (2) Vita Liberata (2) vyes roche (11) W7 (1) wcierka (1) wcierki (2) wcierki i ampułki (4) Wibo (12) woda toaletowa (1) wypadanie włosów (11) wypryski (1) yves rocher (7) zapach (2) Ziaja (1) Zrób Sobie Krem (10) zrób sobie sama kosmetyk -receptury (17) żel (3) żel pod prysznic (16)

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Google+ Followers