13 sierpnia 2014

Astra Rooibos Zielony- czyli zapraszam na herbatę

Rooibos jest krzewem uprawianym w RPA, niespokrewnionym z herbatą, z którą łączy go jedynie sposób zaparzania. Tylko umownie jest więc nazywany herbatą. W przeciwieństwie do zwykłej herbaty nie zawiera kofeiny, dlatego może być pity bez ograniczeń przez dzieci oraz przed snem.

Testowałam dwa smaki Rooibos z trawą cytrynową i z miętą.

 

Herbata jest zapakowana w zafoliowany kartonik i każda z torebek również jest osobno opakowana w hermetyczne saszetki. Lubię takie rozwiązanie, bo nie muszę przekładać herbaty do innego opakowania, tylko mogę trzymać w oryginalnym, a i tak nie wietrzeje. Do tego można zabrać wygodnie kilka saszetek  np w podróż.


Rooibos to napój bardzo łagodny i delikatny w smaku. Nie posiada typowego dla zielonych lub czarnych posmaku goryczy. Ja nie słodzę, więc i tej herbaty nie słodziłam, ale moja mama, która zazwyczaj dodaje cukier dała radę wypić Rooibos bez tego dodatku.


Napar ma kolor słomkowy.  
Można Rooibos podawać zarówno na ciepło jak i na zimno.


Bardziej do gustu przypadła mi wersja z miętą. Obie są bardzo smaczne, ale jednak teraz w upały wybieram orzeźwiającą miętę, bo trawa cytrynową dla mnie jest lepsza na chłodne wieczory. Wersja z trawa cytrynową jest też dla mnie delikatniejsza w smaku i bardziej wyczuwam w niej specyficzny, miodowy smak herbat Rooibos.

Znacie/lubicie herbaty Rooibos?

32 komentarze:

  1. Fajnie, że Ci przypadły do gustu:) chyba tylko do mnie nie dotarły :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wersja z miętą to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To raczej nie dla mnie, bo od dziecka nie lubię herbat smakowych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja siostra je pije, ja jeszcze nie miałam okazji. Jestem bardzo ciekawa tej z trawą cytrynową :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zasmakowałam w tej z trawą cytrynowa.

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo lubię herbaty i kawę astra :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No proszę też ostatnio się zakochałam w roibos. Z herbaty zrezygnowałam już niemal całkowicie

    OdpowiedzUsuń
  8. Herbata dobra :) jest orzeźwiająca w porównaniu do zwykłej, czarnej ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jako totalna herbaciara dziwię się bardzo czemu jeszcze ich nie piłam!?! O.o Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  10. nie miałam, ale chętnie spróbuję

    OdpowiedzUsuń
  11. Też nie słodzę herbat (nie to żebym nie chciała, ale lubię i bez cukru więc skoro to zdrowsze to wolę go nie dodawać) :)
    Generalnie fajnie są zapakowane, słuszna uwaga że przynajmniej nie wywietrzeją :)

    Ps. Bardzo ładne tło zdjęciowe :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi także wersja z miętą bardziej odpowiada:) Udało mi się dostać do testów,co bardzo ucieszyło mojego synka,bo uwielbia ziołowe herbaty,zwłaszcza z miętą w składnikach:)

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam wszelkie rodzaje herbaty, te na pewno też by mi posmakowały :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam tej herbaty ale chetnie sprobuje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie piłam jeszcze tej herbaty, ale może kiedyś spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mmm, obydwie propozycje mnie kuszą, bardzo lubię Rooibos :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Z chęcią bym spróbowała jak smakują :)

    OdpowiedzUsuń
  18. O tej herbatce to ja wczesniej nie slyszalam, koniecznie musze sie za nia rozejrzec :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdecydowanie wolę kawę od herbaty. :)
    Próbowałam kiedyś Rooibos - może być ;) Może się skuszę na wersję z miętą :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja nie przepadam za klasyczną herbatą Roiboos. Ciekawa jestem, czy ta zielona ma również ten charakterystyczny posmak.

    OdpowiedzUsuń
  21. Incredible style and blog! :)

    I would like to invite you to my blog! I would be so happy if we support each other on GFC, Facebook and maybe Bloglovin!
    I will follow right back and I will like your page on Facebook from my personal account when you do so, just let me know!

    Blog | Facebook Page | Bloglovin | Instagram

    OdpowiedzUsuń
  22. jestem ciekawa smaku. uwielbiam pić herbatę :D

    OdpowiedzUsuń
  23. ja ich tu w stanach nie mam , mama z polski mi wysyla i tak lubie i zawsze je lubialam :)

    pozdrawaim !

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

AA (1) Allepaznokcie (2) Alterra (7) anida (1) Annabelle Minerals (3) Apis (3) Astor (1) Ava (1) Avon (3) Babydream (2) Balea (1) balsam (8) balsam do ciała (6) balsam do ust (3) Bath and Body Works (2) baza (1) Be Organic (1) Bell (6) bez (1) Bielenda (1) Bingo Spa (1) BingoSpa (30) Bio Oil (1) Bioderma (1) Bioliq (1) Biovax (6) Bishojo (1) Blistex (2) błyszczyk (4) Bodetko (1) Brevoxyl (1) bronzer (1) Carmex (2) Catrice (2) cera naczynkowa (1) Chantarelle (3) cialo (1) ciało (91) Cienie (13) coastal scents (1) Cztery pory roku (1) Dabur (2) Dafi (1) Decubal (11) Delia (2) demakijaż (15) Dermedic (3) Dermena (3) dezodorant/antyperspirant (1) Dłonie (2) Dove (2) Efektima (4) Essence (7) Eva natura (1) Eveline (5) Everyday Minerals (1) Evree (1) eyeliner (1) Fa (1) farba do włosów (2) farbowanie (1) farbowanie włosów (1) Farmona (2) filtr (1) Fitomed (10) Flormar (1) FlosLek (2) Fructis (2) Garnier (6) glinka (1) Glinki (2) Gliss Kur (1) Golden Rose (3) Gorvita (1) Green Pharmacy (4) Harminique (1) Harmonique (1) Helfy (1) Hesh (1) Himalaya Herbals (1) Holika Holika (2) hybrydowy (1) hybrydy (1) hydrolat (1) Inglot (1) Ingrid (2) Isana (5) Iwostin (3) Joanna (8) Johnson's Baby (1) Kailas (1) Kallos (2) Kemon (3) Kobo (3) kolorówka (5) korektor (8) kosmetyki kolorowe (85) Kosmetyki mineralne (13) kredka (4) kredki (1) Kredki i eyelinery (4) krem (22) krem bb (2) krem do rąk (8) krem pod oczy (3) L'biotica (1) L'oreal (1) L`ambre (2) L`Biotica (7) lakier (17) lakier do paznokci (21) lakier do włosów (1) Le Petit Marseillais (1) Lili Lolo (1) Lily Lolo (1) Logona (1) Love Me Green (1) lovely (4) Lucy Minerals (1) Lumiere (1) Makijaż (36) Manufaktura Kosmetyczna (6) Marion (4) mascara (2) maseczka (3) maseczka do twarzy (1) maseczki (5) maska (8) maska do włosów (12) maska/maseczka do włosów (7) maskara (1) masło do ciała (3) MaxFactor (1) Maybelline (2) mazidła (1) mienerały (1) miki (1) minerały (2) Miss Sporty (2) mleczko (1) mleczko do ciała (1) mydło (8) mydło do mycia włosów (1) Nacomi (5) Nicole (1) Nivea (3) Norel Dr Wilsz (5) Novoxidyl (1) NYC (1) oczy (27) oczyszczanie (1) odżywka (9) odżywka do rzęs (1) odżywka do włosów (13) Oeparol (1) olej (17) olej do demakijażu (1) olejek (5) Olejki eteryczne (1) organique (3) Paese (2) Palmolive (1) paznokcie (35) peeling (5) perfumy (1) pianka do mycia twarzy (1) pielegnacja ciała (8) pielegnacja twarzy (1) pielegnacja włosów (3) pielęgnacja ciala (21) pielęgnacja ciała (57) pielęgnacja stóp (1) pielęgnacja twarzy (108) pielęgnacja włosó (1) pielęgnacja włosów (97) płyn micelarny (2) podklad (1) podkład (2) podkład mineralny (1) Pollena-Ewa (1) pomadka (17) porady (7) półprodukty (1) Primoplast (1) Provocater (1) puder (1) Radical (1) Receptury Agafii (1) Regenerum (4) Resibo (1) Rimmel (3) Rossman (5) rozświetlacze (3) róże (4) różności (25) Sally Hansen (1) samoopalacz (2) Schwarzkopf (1) Seboradin (1) serum (9) serum na końcówki (1) serum pod oczy (1) Sesa (2) Silk Naturals (1) Siquens (1) Skin Chemists (1) skóra atopowa (1) Soraya (4) sól (2) stylizacja włosów (1) Sylveco (1) Syoss (2) szampon (33) szminka (6) Tahe (1) The Balm (1) Timotei (2) Tołpa (9) tonik (2) trądzik (1) truskawkowa kawa (1) tusz (1) tusz do rzęs (2) twarz (2) twarz-pielęgnacja (4) Un Matin au Jardin (1) usta (21) Verona (2) Vichy (1) Victoria's Secret (1) Virtual (2) Vita Liberata (2) vyes roche (11) W7 (1) wcierka (1) wcierki (2) wcierki i ampułki (4) Wibo (12) woda toaletowa (1) wypadanie włosów (11) wypryski (1) yves rocher (7) zapach (2) Ziaja (1) Zrób Sobie Krem (10) zrób sobie sama kosmetyk -receptury (17) żel (3) żel pod prysznic (16)

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Google+ Followers