4 listopada 2014

Joanna balsamy do suchych miejsc 3w1

Hej:)

Jak już wiecie niecały miesiąc temu nawiązałam współpracę z  Laboratorium Kosmetyczne Joanna, w ramach której otrzymałam do przetestowania kilka produktów. Niedawno mogłyście przeczytać moja opinię na temat Olejku do twarzy i ciała z olejkiem migdałowy.  Dziś pora na kilka słów na temat 3 balsamów do suchych miejsc 3w1: z masłem oliwkowym, z masłem pomarańczowym, z olejem kokosowym i z masłem shea i Wit. E.


 Już same opakowania balsamów bardzo przypadły mi do gustu. Każdy balsam znajduje się w przezroczystym słoiczku zapakowanym dodatkowo w plastikowa osłonkę, przyklejoną do kartonika. Mam pewność, że nikt niepowołany się do nich nie dobrał w sklepie;) Słoiczek jest wykonany z bardzo twardego, mocnego plastiku, który bez uszczerbku przeżył kontakt z podłogą. Szata graficzna również bardzo mi się podoba. Brązy i pomarańcze wyglądają bardzo kusząco i orientalnie. 

Z tyłu kartonika jest napisany skład, zastosowanie produktu i wszelkie inne najważniejsze informacje.
Wszystkie balsamy mają podobną konsystencje. Przypominają wazelinę, albo olej kokosowy. Czyli są dość twarde, ale topią się pod wpływem ciepła, żeby następnie lekko i przyjemnie dać się rozprowadzić po skórze.
Balsamy bardzo ładnie pachną. Ja zostawiłam sobie wersję kokosową, a pozostałe dwie testowały moja mama i siostra. Wszystkie jesteśmy zgodne, że balsamy działają bardzo skutecznie.  Świetnie chronią i nawilżają usta. Dobrze natłuszczają skórki przy paznokciach. Jak na takie tłuścioszki stosowane na ciało wchłaniają się w skórę bardzo przyzwoicie. Są także niesamowicie wydajne.

Ja ogólnie nie jestem fanką produktów do ust w słoiczkach i normalnie pewnie stosowałbym balsam tylko do łokci  itp. Jednak ten produkt działa tak fajnie i do tego pachnie tak bardzo apetycznie, że jest obecnie moim ulubionym produktem do ust. Niewielka ilość wystarcza, żeby posmarować wargi. Daje dość widoczny błyszczący efekt. Zaczyna się czas swetrów, a one lubią mi podrażniać łokcie (gdy dłużej siedzę przed komputem, albo czytam i podpieram sobie brodę rękoma, a mam taki nawyk), balsam radzi sobie z łagodzeniem tych podrażnień i dobrze nawilża skórę.

Najbardziej przypadła mi zapachowo do gustu  wersja kokosowa, która pachnie oczywiście kokosami, ale nie  mdłym, czy sztucznym kokosem, tylko tak maksymalnie jadalnie. Ja wyczuwam taki kokos z wanilią. Z zamkniętymi oczami, tylko po zapachu uwierzyłabym, że to jakiś jogurt i zjadła:D Zaraz po niej będzie wersja z masłem pomarańczowym, bardzo świeża i taka soczysta, na końcu, też przyjemna (ale z kokosem u mnie wszystko i zawsze przegra) jest wersja z masłem oliwkowym

Testowałyście już któryś z tych balsamów, jak sprawdziły się u Was?

28 komentarzy:

  1. Świetna sprawa! Nie wiedziałam, że takie cudeńka wypuściła Joanna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze ich nie widziałam, ale przydałby sie jeden;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam ich jeszcze, ale strasznie mnie kuszą, musze wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie bym wypróbowała, może bym je polubiła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam okazji używac... :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Brzmią ciekawie :), gdy tylko spotkam gdzieś w drogerii to na pewno kupię.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zainteresował mnie wariant z masłem pomarańczowym ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam wersję z masłem pomarańczowym i również jestem z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. słyszałam już o nich i chętnie wypróbuje je na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam pomarańczowe i zapach kokosowego, ja je lubię.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy raz widzę ten produkt, ale wygląda interesująco ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wypróbuję je wszystkie. Na sezon jesień-zima będą idealne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie się najbardziej spodobał pomarańczowy. Pięknie pachnie :) Też muszę się wziąć za ich recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Posiadam wersję z masłem pomarańczowym i lubię, dobrze nawilża suche usta :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Opakowania mają śliczne :) Muszę kiedyś wypróbować, wersja kokosowa wydaje mi się najbardziej interesująca.

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne te balsamiki i ja chetnie wyprobowalabym wersje kokosowa :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapowiadają się fanie. Napewno spodobałby mi się balsamik kokosowy. Myślę, że chętnie wypróbowałabym go na łokcie i skórki przy paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie testowałam, ale podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierwszy raz widzę to cudo:)
    I od razu bardzo mi się spodobało:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja najbardziej polubiłam pomarańczowe. W tej kokosowej wersji wyczuwam podczas smarowania wiórki:)

    OdpowiedzUsuń
  21. zaciekawiły mnie te balsamiki, będę się za nimi rozglądać:)

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

AA (1) Allepaznokcie (2) Alterra (7) anida (1) Annabelle Minerals (3) Apis (3) Astor (1) Ava (1) Avon (3) Babydream (2) Balea (1) balsam (8) balsam do ciała (6) balsam do ust (3) Bath and Body Works (2) baza (1) Be Organic (1) Bell (6) bez (1) Bielenda (1) Bingo Spa (1) BingoSpa (30) Bio Oil (1) Bioderma (1) Bioliq (1) Biovax (6) Bishojo (1) Blistex (2) błyszczyk (4) Bodetko (1) Brevoxyl (1) bronzer (1) Carmex (2) Catrice (2) cera naczynkowa (1) Chantarelle (3) cialo (1) ciało (91) Cienie (13) coastal scents (1) Cztery pory roku (1) Dabur (2) Dafi (1) Decubal (11) Delia (2) demakijaż (15) Dermedic (3) Dermena (3) dezodorant/antyperspirant (1) Dłonie (2) Dove (2) Efektima (4) Essence (7) Eva natura (1) Eveline (5) Everyday Minerals (1) Evree (1) eyeliner (1) Fa (1) farba do włosów (2) farbowanie (1) farbowanie włosów (1) Farmona (2) filtr (1) Fitomed (10) Flormar (1) FlosLek (2) Fructis (2) Garnier (6) glinka (1) Glinki (2) Gliss Kur (1) Golden Rose (3) Gorvita (1) Green Pharmacy (4) Harminique (1) Harmonique (1) Helfy (1) Hesh (1) Himalaya Herbals (1) Holika Holika (2) hybrydowy (1) hybrydy (1) hydrolat (1) Inglot (1) Ingrid (2) Isana (5) Iwostin (3) Joanna (8) Johnson's Baby (1) Kailas (1) Kallos (2) Kemon (3) Kobo (3) kolorówka (5) korektor (8) kosmetyki kolorowe (85) Kosmetyki mineralne (13) kredka (4) kredki (1) Kredki i eyelinery (4) krem (22) krem bb (2) krem do rąk (8) krem pod oczy (3) L'biotica (1) L'oreal (1) L`ambre (2) L`Biotica (7) lakier (17) lakier do paznokci (21) lakier do włosów (1) Le Petit Marseillais (1) Lili Lolo (1) Lily Lolo (1) Logona (1) Love Me Green (1) lovely (4) Lucy Minerals (1) Lumiere (1) Makijaż (36) Manufaktura Kosmetyczna (6) Marion (4) mascara (2) maseczka (3) maseczka do twarzy (1) maseczki (5) maska (8) maska do włosów (12) maska/maseczka do włosów (7) maskara (1) masło do ciała (3) MaxFactor (1) Maybelline (2) mazidła (1) mienerały (1) miki (1) minerały (2) Miss Sporty (2) mleczko (1) mleczko do ciała (1) mydło (8) mydło do mycia włosów (1) Nacomi (5) Nicole (1) Nivea (3) Norel Dr Wilsz (5) Novoxidyl (1) NYC (1) oczy (27) oczyszczanie (1) odżywka (9) odżywka do rzęs (1) odżywka do włosów (13) Oeparol (1) olej (17) olej do demakijażu (1) olejek (5) Olejki eteryczne (1) organique (3) Paese (2) Palmolive (1) paznokcie (35) peeling (5) perfumy (1) pianka do mycia twarzy (1) pielegnacja ciała (8) pielegnacja twarzy (1) pielegnacja włosów (3) pielęgnacja ciala (21) pielęgnacja ciała (57) pielęgnacja stóp (1) pielęgnacja twarzy (108) pielęgnacja włosó (1) pielęgnacja włosów (97) płyn micelarny (2) podklad (1) podkład (2) podkład mineralny (1) Pollena-Ewa (1) pomadka (17) porady (7) półprodukty (1) Primoplast (1) Provocater (1) puder (1) Radical (1) Receptury Agafii (1) Regenerum (4) Resibo (1) Rimmel (3) Rossman (5) rozświetlacze (3) róże (4) różności (25) Sally Hansen (1) samoopalacz (2) Schwarzkopf (1) Seboradin (1) serum (9) serum na końcówki (1) serum pod oczy (1) Sesa (2) Silk Naturals (1) Siquens (1) Skin Chemists (1) skóra atopowa (1) Soraya (4) sól (2) stylizacja włosów (1) Sylveco (1) Syoss (2) szampon (33) szminka (6) Tahe (1) The Balm (1) Timotei (2) Tołpa (9) tonik (2) trądzik (1) truskawkowa kawa (1) tusz (1) tusz do rzęs (2) twarz (2) twarz-pielęgnacja (4) Un Matin au Jardin (1) usta (21) Verona (2) Vichy (1) Victoria's Secret (1) Virtual (2) Vita Liberata (2) vyes roche (11) W7 (1) wcierka (1) wcierki (2) wcierki i ampułki (4) Wibo (12) woda toaletowa (1) wypadanie włosów (11) wypryski (1) yves rocher (7) zapach (2) Ziaja (1) Zrób Sobie Krem (10) zrób sobie sama kosmetyk -receptury (17) żel (3) żel pod prysznic (16)

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Google+ Followers