8 lutego 2016

Kosmetyczni ulubieńcy 2015 roku

 Hej Kochane

 Początek lutego, to chyba ostatni moment na podsumowania minionego roku. Dlatego zmobilizowałam się w końcu, żeby podsumować używane w ubiegłym roku kosmetyki i wyłonić najlepszych z najlepszych, czyli te o których zdecydowanie mogę powiedzieć, że zostały moimi ulubieńcami. Kolejność przypadkowa :)


1. Harmonique Żel do mycia ciała. Pomarańcza & Cynamon & Goździk




Znalazł się w ulubieńcach za bycie najpiękniejszym żelem, jaki kiedykolwiek używałam. :) Czy te drobinki nie są przeurocze? Poza tym pachnie moimi ulubionymi zapachami, a ta woń utrzymuje się dość długo na skórze. Ideał :) 


2. Bioderma Atoderm Intensive Kojacy balsam emolientowy 


Mój ulubiony produkt do pielęgnacji ciała, który stosowałam w tamtym roku głównie zamiast kremu do rąk,. Zużyłam dwa opakowania i teraz korzystam z 3, a to wiele znaczy, bo jestem osobą, która lubi zmieniać kosmetyki i sięgać po nowości. Balsam doskonale nawilża i odżywia. Nawet mocno zniszczona i sucha skóra wygląda znacznie lepiej już po jednym użyciu.

3. Sensitive - Serum na twarz dla cery naczynkowej Norel dr Wisz



Doskonałe serum do cery naczynkowej. Do tego uwielbiałam je stosować dość nietypowo, bo jako bazę pod makijaż. Ułatwia rozprowadzanie podkładu i nie skraca jego "żywotności", cera jest nawilżona, nie błyszczy się i jest mniej podatna na zaczerwienienia.


4. Pomadka Essence nr 12 Longlasting Lipstick

W tamtym roku przekonałam się do bardzo intensywnego różu na ustach, wcześniej nie sądziłam, że mogę się tak dobrze w nim czuć. Teraz chyba częściej go noszę niż nawet klasyczną czerwień.


http://2.bp.blogspot.com/-pngJZniM6QU/VPGfevQsl_I/AAAAAAAAKx0/iDPkvohwMDc/s1600/DSC00017.JPG


5. Fitomed: olej ze słodkich migdałów 

Odkryłam w tamtym roku mój ulubiony olej do włosów-ze słodkich migdałów. Lubię go też stosować do ciała. Jednak największy efekt wow, daje u mnie na włosach.


6. Ava, Aktywator Młodości, Witamina C z acerolą 

Świetne serum z witaminą c, po którym zawsze widzę efekty, a cena jest przyjazna dla portfela. Zdecydowanie serum Avy nie mogło zabraknąć w moich ulubieńcach 2015 roku.


Mój ulubieniec włosowy od wielu lat nie tylko 2015 roku. Jeszcze żadna maska nie przebiła tego Biovaxa efektami. Zdecydowanie pomimo posiadania różnych innych masek, musi być u mnie opakowanie również tej, to już jak uzależnienie ;)

http://4.bp.blogspot.com/-Q5SHpagY4ec/VOdCYtV4_rI/AAAAAAAAKsw/QZa_em03gRw/s1600/2.JPG


 8. Plastry Salvequick na pęcherze i otarcia
Coś tak średnio kosmetycznego, ale nie mogę nie nazwać żelowych plasterków ulubieńcami minionego roku. Są genialne, nawet nie sądziłam, że jest aż taka różnica pomiędzy żelowym plasterkiem, a zwykłym. Odkąd sprawdziłam to na własnej stopie, już zawsze mam przy sobie żelowy plasterek na wszelki wypadek, a że zbliża się wiosna i czas obcasów, to zdecydowanie pora narobić zapasy takich plasterków ;)

Jeszcze kilka innych świetnych kosmetyków pewnie by się znalazło, ale nie chciałam, żeby lista była zbyt długa, więc znaleźli się na niej tylko najlepsi z najlepszych :) Co Wy w minionym roku stosowałyście najchętniej?

36 komentarzy:

  1. Dużo nieznanych mi produktów i to ciekawych :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne fotki. Produktów niestety nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też żel to byśmy chyba zjadły :D To na pewno są nasze zapachy :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Maska Biovax mnie zaciekawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zbieram się do zakupu kremu pod oczy żurawinowego z Norel.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawi mnie to serum! :) A bardzo lubię maski z Biovaxa :)


    fineandhealthy

    OdpowiedzUsuń
  7. znam jedynie maseczki z Twoich ulubieńców. ; )

    OdpowiedzUsuń
  8. Nic z tego nie znam, ale już zabieram się za przeczytanie czegoś więcej o witaminie C i może sama się na nią skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie bym wypróbowała żel, olej migdałowy, maskę Biovaxu, serum z wit.C i jak będę miała okazję, kupię sobie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna lista! Mam to serum do cery naczynkowej z Norel :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię maski Biovax :) moim ulubieńcem jest ta z olejami :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niby Mysz a sroczka. Spodobał mi się cudownie błyszczący żel!

    OdpowiedzUsuń
  13. Pomadki Essence lubię ogólnie, a Biovax chodzi za mną od pewnego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czuję się skuszona pomadką Essence :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Znam jedynie maskę Biovax i olej ze słodkich migdałów :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Znam tylko Biovax. U mnie wiekszosc odkryc roku 2015 to kolorowka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękny odcień szminki ! :)
    Zapraszam na konkurs Ava Laboratorium :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pomadka mnie zainteresowała. Mogłabym sobie taką właśnie sprawić.

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam olej ze słodkich migdałów jako dodatek do domowych peelingów :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ciekawe produkty, nie miałam większości :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Też używam tą maskę z Biovax, a serum z AVA mi się marzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Z Twoich ulubieńców znam balsam do ciała z Biodermy oraz serum z wit. C :)
    Kolorek pomadki bardzo ładny!

    OdpowiedzUsuń
  23. Żel do mycia ciała Harmonique na pewno pięknie pachnie :) Maseczki Biovax też jeszcze nie miałam :)

    http://kosmetycznaaska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Żel do mycia ciała Harmonique na pewno pięknie pachnie :) Maseczki Biovax też jeszcze nie miałam :)

    http://kosmetycznaaska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Super ulubieńcy!
    O pomadce Essence dużo słyszałam, chyba czas ją sobie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Biowax bardzo lubię, a najchętniej wypróbowałabym Biodermę. :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Musze przyznać, że to bardzo ciekawa lista :) O wielu z tych kosmetyków wcześniej nie słyszałam, nie licząc recenzji na Twoim blogu :) Maskę do włosów będę musiała koniecznie kiedyś wypróbować, a żelowe plastry są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jeszcze nie miałam żadnego z Twoich ulubieńców, czaję się na olej z Fitomed :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jejku, tylu ulubieńców, a ja nie znam ani jednego...

    OdpowiedzUsuń
  30. To chyba nie są typowo drogeryjne kosmetyki;) Ale za to bardzo ciekawe. Zainteresowało mnie Sensitive - Serum na twarz dla cery naczynkowej Norel dr Wisz , brzmi ciekawie, szczególnie pod podkład;)
    Szkoda, że nie pokazałas tej pomadki na ustach;)

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

Allepaznokcie (2) Alterra (7) anida (1) Annabelle Minerals (3) Apis (3) Ava (1) Avon (3) Babydream (2) Balea (1) balsam (8) balsam do ciała (6) Bath and Body Works (2) Be Organic (1) Bell (6) bez (1) BingoSpa (26) Bio Oil (1) Bioderma (1) Bioliq (1) Biovax (6) Blistex (2) błyszczyk (4) Bodetko (1) Brevoxyl (1) Carmex (1) Catrice (2) cera naczynkowa (1) cialo (1) ciało (83) Cienie (13) coastal scents (1) Cztery pory roku (1) Dabur (2) Dafi (1) Decubal (10) Delia (1) demakijaż (8) Dermedic (1) Dermena (2) dezodorant/antyperspirant (1) Dłonie (2) Dove (2) Efektima (4) Essence (6) Eva natura (1) Eveline (4) Everyday Minerals (1) farba do włosów (2) farbowanie (1) farbowanie włosów (1) Farmona (2) Fitomed (10) Flormar (1) FlosLek (2) Fructis (2) Garnier (6) glinka (1) Glinki (2) Gliss Kur (1) Golden Rose (2) Gorvita (1) Green Pharmacy (3) Harminique (1) Harmonique (1) Helfy (1) hydrolat (1) Inglot (1) Ingrid (2) Isana (2) Iwostin (3) Joanna (8) Johnson's Baby (1) Kailas (1) Kallos (1) Kemon (2) kolorówka (5) korektor (4) kosmetyki kolorowe (63) Kosmetyki mineralne (11) kredka (2) Kredki i eyelinery (4) krem (17) krem do rąk (6) krem pod oczy (3) L'biotica (1) L'oreal (1) L`ambre (2) L`Biotica (7) lakier (13) lakier do paznokci (17) lakier do włosów (1) Le Petit Marseillais (1) Logona (1) Love Me Green (1) lovely (3) Lucy Minerals (1) Lumiere (1) Makijaż (36) Manufaktura Kosmetyczna (6) Marion (2) mascara (2) maseczka (3) maseczki (5) maska (7) maska do włosów (6) maska/maseczka do włosów (7) masło do ciała (2) MaxFactor (1) Maybelline (1) mazidła (1) mienerały (1) miki (1) minerały (2) Miss Sporty (2) mleczko (1) mleczko do ciała (1) mydło (8) mydło do mycia włosów (1) Nacomi (1) Nicole (1) Nivea (1) Norel Dr Wilsz (5) Novoxidyl (1) NYC (1) oczy (26) oczyszczanie (1) odżywka (6) odżywka do rzęs (1) odżywka do włosów (13) olej (15) olej do demakijażu (1) olejek (3) Olejki eteryczne (1) organique (3) Paese (2) Palmolive (1) paznokcie (34) peeling (4) perfumy (1) pianka do mycia twarzy (1) pielegnacja ciała (8) pielegnacja twarzy (1) pielegnacja włosów (2) pielęgnacja ciala (21) pielęgnacja ciała (45) pielęgnacja stóp (1) pielęgnacja twarzy (80) pielęgnacja włosów (79) płyn micelarny (2) podklad (1) podkład (1) podkład mineralny (1) Pollena-Ewa (1) pomadka (14) porady (5) półprodukty (1) Primoplast (1) Radical (1) Receptury Agafii (1) Resibo (1) Rimmel (3) Rossman (5) rozświetlacze (3) róże (4) Sally Hansen (1) samoopalacz (1) Schwarzkopf (1) Seboradin (1) serum (6) serum pod oczy (1) Sesa (2) Silk Naturals (1) Siquens (1) skóra atopowa (1) Soraya (4) sól (2) stylizacja włosów (1) Sylveco (1) Syoss (2) szampon (24) szminka (4) Tahe (1) Timotei (2) Tołpa (8) tonik (2) trądzik (1) truskawkowa kawa (1) tusz (1) tusz do rzęs (1) twarz (1) twarz-pielęgnacja (3) Un Matin au Jardin (1) usta (20) Verona (2) Virtual (2) Vita Liberata (1) vyes roche (11) wcierka (1) wcierki (2) wcierki i ampułki (4) Wibo (11) woda toaletowa (1) wypadanie włosów (11) wypryski (1) yves rocher (6) zapach (2) Ziaja (1) Zrób Sobie Krem (10) zrób sobie sama kosmetyk -receptury (17) żel (3) żel pod prysznic (14)

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Google+ Followers