28 lutego 2018

Create Your Style ShinyBox ExtraBox




Hej Dziewczyny :)

Poza zwykłym ShinyBoxem w lutym mamy okazję nabyć też ekstrabox, który powstał z okazji 120 urodzin marki Schwarzkopf i zawiera wyłącznie jej kosmetyki.
Czyli mamy włosowe pudełeczko, które od samego początku budziło moją ogromną ciekawość. Cena boxu jest dość zróżnicowana, można je nabyć razem z lutowym ShinyBoxem w cenie 19zł, lub solo za 39 zł.


To pudełeczko chyba rozpakowywałam najszybciej ze wszystkich, jakie otwierałam kiedykolwiek. Nie podglądałam zawartość on-line u innych, więc jak najszybciej chciałam zobaczyć, co kryje. A oto co w nim znalazłam:

 


Schauma Szampon Nature Moments Indonezyjska woda kokosowa i kwiat lotosu
cena 8,99 za 400ml

Nie raz pisałam recenzje szamponów Schauma i wiecie już, że je lubię. Tej wersji jeszcze nie miałam, więc chętnie ją przetestuję i myślę, że powinna się u mnie sprawdzić.


Gliss Kur Supreme Lenght- odżywka do włosów długich, skłonnych do zniszczeń z rozdwajającymi się końcówkami
cena 11,99 za 200ml
Kolejny produkt po szamponie Schauma, którego nie miałam, ale miałam inne wersje i lubiłam. Odżywka już powędrowała do łazienki. Ogólnie lubię taką głębszą pielęgnację z maskami i olejami, ale takie odżywki są niezastąpione, gdy mam mniej czasu na pielęgnację, a chcę, żeby włosy wyglądały, jak najlepiej.


Taft
7 Days- bardzo mocny lakier do włosów przeciw puszeniu się
cena 13,99zł za 250ml

Nie używam lakierów do włosów na co dzień. Jednak zawsze jakiś posiadam na specjalne okazje, czyli albo wyjścia, gdy chcę jakoś ułożyć włosy, albo na różne bad hair day, gdy trzeba wygładzić baby hair, czy ogólnie okiełznać jakoś krzywo układające się od rana włosy.


#Purekolor Żelowa trwała koloryzacja
cena 26,99zł za opakowanie

Trafił mi się odcień 8.4 Mineralny Blond. Ja mam ciemno brązowe włosy, więc z farby nie skorzystam. Znam kilka kobiet, które farbują włosy na jasne odcienie, więc farba się nie zmarnuje. Farba w pudełku z nieznaną zawartością może być rzeczą nie zawsze trafioną, ale jednak farby są jednymi z produktów, z których marka jest najbardziej znana, więc rozumiem, że nie mogło jej zabraknąć. Poza tym, jeśli nie trafi się nasz kolor, to i tak na pewno tak, jak u mnie, farba znajdzie nową właścicielkę.


Got2b Suchy szampon Fresh It Up Extra Fresh
cena 18,99za za 200ml

Suchych szamponów używam w sytuacjach awaryjnych, a nie na co dzień, ale oczywiście zawsze jakiś musi się u mnie znajdować w domu. Ten oczywiście też z czasem zużyję. Z ciekawości zdążyłam przetestować, czy naprawdę zgodnie z obietnicami nie zostawia białych śladów i rzeczywiście przyznaję, że są naprawdę minimalne i dużo mniejsze niż w przypadku większości suchych szamponów.


Live Color Spray
Cena 26,99zł za 120ml

Mam, odcień Fiery Red.

 

Z tego kosmetyku cieszę się najbardziej. Jak tylko otworzyłam pudełeczko, to od razu musiałam go wypróbować na pasemku, nawet nie tylko swoim, ale ponieważ moja mama była w pobliżu to i przetestowałam na jej czarnych włosach, a potem...sprawdziłam ile wynosi trwałość produktu. :D Tak byłam z niego zadowolona, że nawet nie sprawdziłam tego od razu. Na szczęście zmywa się już po pierwszym myciu, więc nie chodzimy z mamą z przypadkowymi pasemkami. Wcześniej chodziłam dookoła tego typu spreju w sklepach, ale zawsze wydawało mi się, że żeby kolor był widoczny, to włosy muszą być względnie jasne. Tymczasem kolor jest widoczny na moich ciemnobrązowych włosach, a nawet na czarnych mojej mamy. Jestem też zadowolona z koloru, który mi się trafił, bo sama wybrałabym pewnie niebieski, a tymczasem na moich włosach ta czerwień bardzo mi się jednak podoba.

Tak prezentuje się cała zawartość pudełeczka.

 

Ja uważam, że box jest świetny. Wszystkie produkty są pełnowymiarowe. Na 6 produktów mamy też aż 5 nowości. Nie użyję tylko farby, bo to nie mój odcień, ale z drugiej strony to, że kolory są wysyłane w ciemno to ogromny plus, bo nie sięgnęłabym nigdy po czerwień, a tymczasem efekt tak mi się podoba, że zastanawiam się nad bardziej trwałą koloryzacją końcówek właśnie w zbliżonym kolorze do tego sprayu. Recenzja sprayu powinna pojawić się już niedługo, bo mam wielką ochotę pokazać Wam efekty. 

Podoba się Wam ten box?

12 komentarzy:

  1. Najbardziej jestem ciekawa Glisskura, nie miałam okazji testować jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pudełko fajne tylko farba i spray mogła być do wyboru indywidualnie 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tych produktów, ale chętnie wypróbowałabym zwykły szampon oraz ten suchy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym akurat z tych produktów nie była zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nasze włosy byłyby zadowolone z takiego pudełka produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi akurat odżywka Gliss Kur'a bardzo dobrze się sprawdziła :) Reszta produktów, hmm nie jestem do nich przekonana :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ fajne pudełeczko :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś używałam produktów tej marki, ale obecnie stawiam na kosmetyki naturalne, więc box nie dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny box, ja jestem nim zachwycona. :)

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin