20 lutego 2018

Wygraj pędzelek rybkę :)


Hej Dziewczyny

Mam dla Was błyskawiczne rozdanie. Będzie trwało od dziś do środy. W czwartek podam zwyciężczynię, którą wybiorę.
Jak wiecie współpracuję ze sklepem Zaful i pomyślałam, że chętnie wybiorę tam coś dla Was, żebyście również mogły coś przetestować. Na pierwszy ogień wybrałam popularny pędzelek rybkę. Oczywiście go nie używałam, ale wyjęłam z opakowania do zdjęć i wydaje się być bardzo fajny. Myślałam, że takie pędzelki mają tylko wyglądać, ale włosie jest bardzo miękkie i zbite, wiec myślę, że zwyciężczyni nie tylko zrobi mu ładne zdjęcia na instagram, ale i nałoży nim kosmetyki. :D


Zadanie, jakie macie, aby wziąć udział, to wybranie czegoś z tego linku klik na kolejne rozdanie w przyszłości. Nie musicie wstawiać linku rzeczy, która Was interesuje, wystarczy jeśli skopiujecie jej nazwę i wpiszecie w komentarz, jeśli będzie zaraz wyprzedana, a będzie na nią dużo chętnych, to ułatwi mi to poszukiwanie czegoś podobnego dla Was. Żeby brać udział nie trzeba być obserwatorem bloga, ale będzie mi miło, jeśli tak będzie. Jeśli nie macie bloga na którym można zobaczyć Was adres email, to proszę pozostawcie go wraz z odpowiedzią w komentarzu, żebym mogła poinformować zwyciężczynię o wygranej.


 Regulamin: 
Wszystkie nagrody są oczywiście nowe
Wysyłka tylko na terenie Polski
Zgłaszać się można pod tym postem od 17.02.2018- 21.02.2018 wyniki postaram się podać najpóźniej w ciągu 3 dni od zakończenia.
Wyniki ogłoszę na blogu
Jeśli zwycięzca nie zgłosi się w ciągu 3 dni, wybiorę kolejna osobę.
Oddanie odbędzie się jeśli zgłosi się na blogu przynajmniej 10 osób.
Organizator oświadcza, że konkurs nie jest grą losową, loterią fantową, zakładem wzajemnym ani loterią promocyjną, których wynik zależy od przypadku (przeprowadzenia losowania) w rozumieniu Art. 2 ustawy z dnia 29 lipca 1992 r. o grach losowych i zakładach wzajemnych (Dz.U. z 2004 r. Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)

17 komentarzy:

  1. Słodka rybka :) Nie znam jeszcze azjatyckich pędzli. Chętnie poznam.
    obserwuję jako Ewelina Wielochowska
    ewcius1991@vp.pl
    Mineral Powder Eyeshadow Palette - #05

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem do końca czy o to Ci chodziło ale wybieram to: Alloy Layered Shark Teeth Necklace - Golden :D

    o rybce marzę od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię te pędzelki, ale częściej używam ich do zdjęć niż do makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej! Świetny post :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest przepiękny *-*
    obserwuje jako: jo-jo-a
    Swallows Braided Bracelet - Blue

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna ta rybka. Nie jest mi raczej potrzebna, ale życzę innym powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja bym z chęcią wygrała bo zawsze się na nią napalam oglądając chińskie strony:)
    a do zrecenzowania bym wybrała Mermaid Pattern Phone Case for IPhone
    wygląda bosko, ciekawe jak z jakością...

    OdpowiedzUsuń
  8. Uroczy jest, chociaż ja nie miałabym do czego go używać :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocza rybka, chciałabym :)
    Podoba mi się też to: PU Rope Woven Beaded Bracelet Set - Brown
    Obserwuję jako: kakabobo2

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten pędzelek jest uroczy! :)
    Zostaję tu na dłużej i zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? Joanneaa

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam azjatyckie pędzle muszę dokupić rybkę do swoich diamentowych!
    Obserwuje i zapraszam do Siebie 💋

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam tą rybkę:)
    Życzę powodzenia wszystkim:)
    Zapraszam do mnie na nowy post,wróciłam po długiej nieobecności:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Brush Holder Makeup Organizer - Transparent
    Organizery w Polsce są bezsensownie drogie. Zawsze to miło wygrać takie cudeńko na toaletkę. Obserwuję jako Glam Girl.

    OdpowiedzUsuń
  14. nie w moim stylu ten pędzelek, ale przyznam że wygląda oryginalnie jednak ja wolę tradycyjne rzeczy :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam Zaful dlatego chętnie wezmę udział w konkursie ;)
    Na następne rozdanie chciałabym "Multiuse Leaf Printed Elastic Hair Band" - akurat na wiosnę!

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin