20 lutego 2018

Zamówienie za sklepu Rosegal



Hej Dziewczyny :)

Dziś chcę Wam pokazać, co ostatnio zamówiłam ze sklepu Rosegal
Skusiłam się na trochę ubrań i biżuterii.




Wybrałam dwa pierścionki w srebrnym kolorze, jako ciekawostkę dodam, że mają nawet wybitą próbę, chociaż już w dotyku czuję, że to na pewno nie jest srebro. ;)


Z pierwszego w kolorze zielono tęczowym jestem bardzo zadowolona, jest dość prosty, ale wpada w oko.


Drugi ma niebieskie oczko i nie wiem, co sobie myślałam, gdy go zamawiałam. Po pierwsze zbyt luźno potraktowałam wymiary, bo jest na mnie za duży, ale też ogólnie nie jest zbyt w moim stylu i pewnie do kogoś powędruje. Jednak jakby nie było oba są wykonane bardzo porządnie i wyglądają tak jak na zdjęciach. Czy uczulają nie jestem w stanie powiedzieć, bo mnie wprawdzie taka metalowa biżuteria uczula, ale zawsze wszystko z tego powodu zabezpieczam bezbarwnym lakierem, więc tak czy inaczej mnie nie uczuliły.


Skusiłam się też na beżowy, koronkowy choker. Dotąd tego typu biżuterię wybierałam w kolorze czarnym, ale ten kolor wpadł mi w oko na stronie, a na żywo już zupełnie się w nim zakochałam. To jedna z rzeczy, z których jestem najbardziej zadowolona z tego zamówienia.



Wzięłam też szarą bluzę/cienką kurteczkę. Jest z miłego, dość ciepłego materiału. Może nie wpada bardzo w oko, ale na pewno świetnie sprawdzi się na wyjście z psem itp.


Lubię takie proste fasony sukienek, jak ta poniżej, dlatego nie mogłam jej nie wybrać. Moja ma oliwkowy kolor, ale było też sporo innych do wyboru. 


Trudno mi zawsze fotografować czarne rzeczy, dlatego zdjęcia nie oddają uroku tej czarnej marynarki. Jest dostępna w jednym rozmiarze określonym na stronie jako uniwersalny, a na metce jako L. Dla mnie to mniejsze M, bo noszę zazwyczaj XS/S i jest na mnie minimalnie za duża, ale nie na tyle, żeby źle wyglądała. Myślę, że i tak będę ją nosiła. Ogólnie podoba mi się jej fason i jest wykonana z przyjemnego, jakby dresowego materiału.


Wybrałam też morską tunikę. Mam sukienkę w identycznym fasonie i uwielbiam, z tuniki też jestem zadowolona. Wprawdzie na stronie opisana jest jako sukienka, ale nawet na moje 160 cm wzrostu to bez wątpienia tunika, a może nawet po prostu bluzka. Jednak byłam tego świadoma przy zakupie i ubranie mi się podoba. 


To wszystko, co zamówiłam z tego sklepu, dajcie znać, czy coś wpadło Wam w oko. Będzie mi też miło jeśli klikniecie w jakiś link. Mam też dla Was rozdanie pędzelka rybki tutaj.

 Na stronie sklepu mamy też specjalna ofertę walentynkową Rosegal best valentine gift 2018, a na hasło RosegalChen możecie obniżyć swoje zakupy o dodatkowe 10%.

14 komentarzy:

  1. Też się odkupiłam w butelkowo zielone ciuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwszy pierścionek z dużym błyszczącym oczkiem jest super, ja nawet nie znam swojego rozmiaru placów

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwszy pierścionek i czarna marynarka wpadła mi w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się ta oliwkowa sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. też podoba mi się ten pierwszy pierścionek
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. W oko wpadły mi od razu te sztuczne kwiatki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładna oliwkowa sukienka chociaż bardziej podoba mi się na zdjęciu z czarną marynarką :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten drugi pierścionek podoba nam się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten tęczowy pierścionek jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale super ten pierścionek z dużym kamieniem!

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin