4 marca 2018

InspiredBy U.R.O.K. edycja XXII



 Hej Dziewczyny :)

Prognozują już wiosnę, pora wiec powoli żegnać się z zimą. :) Ja jako osoba, która tę porę roku lubi tylko na zdjęciach bardzo się cieszę z takiej sytuacji. W to niedzielne popołudnie mam dla Was wpis z zawartością mojego najnowszego, lutowego pudełeczka InspiredBy U.R.O.K., zapraszam. :)


 EnteFace
Oczyszczająca i łagodząca maseczka detoksykująca dla skóry twarzy
Produkt pełnowymiarowy 189,00zł za 50ml

Najdroższy produkt z całego pudełeczka, który wielokrotnie przewyższa jego cenę. Bardzo lubię oczyszczające maseczki. Ta oprócz oczyszczania obiecuje także łagodzenie, więc stanowi świetnie dobrane połączenie. Na pewno będę ją używała. Trochę też ze względu na cenę mam wobec niej spore oczekiwania, dam znać, jak się sprawdzi. :)


Brytyjka Bransoletka 
cena 6,90 za sztukę

Mi trafiła się złoto-czerwona. Baaardzo lubię czerwony kolor, jakbym miała wybierać jeden najbardziej ulubiony kolor to właśnie byłaby czerwień, chociaż nie noszę dużo ubrań w tym odcieniu, raczej stawiam właśnie na dodatki. Mając wybór pomiędzy złotym a srebrnym w 90% przypadków wybieram srebrny, więc bransoletka z dodatkiem złotego koloru mi się przyda, bo czasami sama widzę, że do danej stylizacji bardziej pasuje mi złoty kolor, a nie miałam nic podobnego. Na pewno będę ją nosiła.



The Prohibition Co. Balsam do ust
produkt pełnowymiarowy cena 19,90 za 15 ml.

Trafił mi się zapach Mojito, który jest świetnie odwzorowany i odświeżający. Balsamy do ust w takich opakowaniach używam wyłącznie w domu, więc będzie moim nocnym i porannym produktem do pielęgnacji ust. 

 

Na uwagę i przeogromny plus zasługuje skład kosmetyku, który jest bardzo naturalny i wolny od wazeliny i substancji naftowych. Skład produktów do ust jest bardzo istotny, bo chociaż w przypadków kosmetyków stosowanych na skórę coś i tak się wchłania, to w przypadku balsamów do ust zazwyczaj po prostu je zjadamy. Nie tylko jeśli mamy nawyk oblizywania ust, ale nawet przy okazji jedzenia innych posiłków konsumujemy, to co mamy na ustach. Warto więc zwracać szczególna uwagę na to co zawierają. 

 

Optima Natura 
Naturalny olejek eteryczny 
produkt pełnowymiarowy 14,50zł za 10 ml

Olejki tej marki są mi znane, sięgam po nie regularnie. To bardzo ważne, żeby wybierać olejki eteryczne sprawdzonych marek, które naprawdę oferują olejki eteryczne, a nie tylko zapachowe. Tylko prawdziwe olejki eteryczne poza ładnym zapachem dają również efekty w postaci pielęgnacji, czy walki z przeziębieniem. Mi trafił się olejek eukaliptusowy, który jest bardzo świeżym zapachem, świetny do upachnienia pokoju latem i doskonały do wdychania przy przeziębieniu i katarze, bo pomaga odetkać zapchany nos.

 

Smart Girls Get More 
Puder Brązujący Duo Matt&Pearl 
produkt pełnowymiarowy 16,99 za 17g



Mam odcień 02 sandy gold, który zawiera dość chłodny matowy bronzer i złoty rozświetlacz/bronzer z drobinkami. Przetestowałam go już i mogę powiedzieć, że kosmetyk jest dobrze napigmentowany, ale jednocześnie daje się dobrze blendować, więc powinien sprawdzić się na większości odcieni cery, zarówno na tych bardziej porcelanowych, jak i ciemniejszych. Duży rozmiar pudru umożliwia używanie go sporym pędzlem, co jest wygodną opcją w przypadku używania go na większe partie ciała np. na dekolt. 

 

 

 Neauty 
Cień mineralny 
produkt pełnowymiarowy 15,90 zł za 1 g

Z tej marki miałam wcześniej tylko podkład i byłam bardzo zadowolona. Dawał idealne krycie bez efektu maski. Recenzja na razie jest na dysku, muszę ja w końcu wrzucić na bloga, bo naprawdę jest wart, aby napisać o nim coś więcej. W pudełeczku UROK mamy cień, mi trafił się odcień Volcanic Ash, który jest takim dość ciemnym taupe. To świetny kolor, można nim zrobić prawie cały makijaż oka, zarówno dzienny dobrze blendując i oszczędniej nakładając, jak i smoky eyes. Nada się do wypełnienia brwi, jak i na mokro może zastąpić eyeliner. Do tego pasuje prawie każdemu, po prostu odcień idealny. :)
 
 
W tym miesiącu pudełeczko UROK jest bardzo naturalne, mamy olejek eteryczny, minerały, czy naturalny balsam do ust. Dla mnie jest również dzięki temu niesamowicie udane i jeśli chodzi o moje potrzeby i oczekiwania, to jedno z lepszych pudełek. Podoba mi się też to, że zawartość jest bardzo uniwersalna i przypadnie do gustu większości osób. Praktycznie każdy z produktów nadaje się do każdego rodzaju skóry. 

Jak Wam się podoba to pudełeczko?



19 komentarzy:

  1. Mnie pudełko się podoba :) Najbardziej cieszy mnie fakt, że pojawiły się kosmetyki do makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny zestaw , warto go zamówić chociażby dla maseczki, ładna bransoletka, też mam ten bronzer

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny zestaw :D bransoletka super :D bronzer ma średni kolor jak dla mnie... jest zbyt ciepły odcień :(

    OdpowiedzUsuń
  4. W sumie pudełko wygląda fajnie, ale mnie nie przekonują żadne boxy do kupienia subskrypcji.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie jest źle :) Ciekawi mnie ta maseczka, chętnie poczytam jak się sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też uwielbiam te olejki eteryczne :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Bronzer wygląda fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba najciekawszą rzeczą z tego pudełka jest maseczka :) A może to wina mojego maskomaniactwa? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej spodobały mi się - bransoletka i maseczka do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również, gdy mam ochotę coś kupić, zastanawiam się, czy będę to nosiła.
    Jeśli nie - to nie kupuję.
    Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Maseczka najbardziej mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Maseczka do twarzy bardzo mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna bransoletka, zwłaszcza zawieszka z Wieżą Eiffla. :) Ja też balsamy do ust, które trzeba nakładać palcem używam tylko w domu. Nie wyobrażam nakładać sobie produkt na usta brudnymi rękami.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla mnie niestety średnie pudełko i nie w moim guście :/

    OdpowiedzUsuń
  15. My pożegnałyśmy się z zimą już dawno temu tylko wiosna coś nie chce przyjść :D

    OdpowiedzUsuń
  16. O tak, żegnamy się z tą zimą. Nareszcie! Produkty bardzo fajne. Bransoletka piękna!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ostatnio kupiłam kilka naturalnych olejków eterycznych, żeby zrobić dyfuzor zapachowy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgadzam się z Tobą w 100 procentach. Pudełko idealne, każdy znajdzie coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin