21 marca 2019

Szampony przeciwłupieżowe Catzy Healing




Hej Dziewczyny :)



Dziś mam dla Was recenzję szamponów przeciwłupieżowych Catzy. Na pewno każda z nas zmagała się kiedyś z łupieżem. Może przytrafić się po nietrafionej pielęgnacji włosów, wizycie u fryzjera, a czasami same nie potrafimy wskazać m od czego. Dlatego dobrze jest mieć i znać produkty, po które warto sięgnąć w takim przypadku i które wiemy, że zadziałają. Takimi produktami są szampony Catzy. Zawierają one aktywną substancją czynną: pirytionian cynku w stężeniu 1%, który ma działanie przeciwbakteryjne i przeciwgrzybicze. Szampony Catzy występują w dwóch wersjach do każdego rodzaju włosów i do włosów przetłuszczających się.

 
Przyznam się, że jako kociarę zauroczyło mnie logo marki, które przedstawia kotka :) Musicie przyznać, że jest oryginalne i urocze.
Szampony Catzy można dostać w aptekach i kosztują około 20zł za butelkę 200 ml.

Mają proste "apteczne" opakowania. Szata graficzna jest dość minimalistyczna i przyjemna dla oka. Szampony pomimo prostoty wyróżniają się na półce dzięki intensywnym kolorom połączonym z bielą zieleni w przypadku szamponu z ziołami i czerwieni w wersji zwykłej.

 
Buteleczki są z solidnego, twardego plastiku. Zamknięcia na klik są bardzo wygodnym rozwiązaniem, zwłaszcza jeśli ktoś myje włosy pod prysznicem.
Oba szampony mają ciepły, słodki zapach. Bardzo przyjemny i powiedziałabym, że kobiecy. Większość szamponów przeciwłupieżowych ma bardziej mentolowe, czy apteczne zapachy, te zdecydowanie się od nic odróżniają, dla mnie bardzo na plus, bo lubię takie szampony, zwłaszcza, gdy zapach zostaje na włosach.

Oba produkty mają bardzo gęstą konsystencję. Łatwo się pienią i niewielka ilość wystarcza do umycia głowy, dzięki czemu są bardzo wydajne. Nie plączą włosów i dość łatwo je po nic rozczesać.


Mamy do wyboru wersję o bardzo prostym składzie, do każdego rodzaju włosów, która sprawdzi się też u osób z wrażliwym i wybrednym skalpem, które nie chcą zbyt wiele składników w szamponach, lub których włosy po prostu niekoniecznie lubią się z ziołami.



Jest też wersja ziołowa wzbogacona o wiele cennych ekstraktów ziołowych z rozmarynu, brzozy, pokrzywy i rumianku, które zmniejszają przetłuszczanie się włosów. Sprawdzi się więc świetnie u osób z przetłuszczającymi się włosami. Nawet jako taki mocniejszy oczyszczacz na wszelki wypadek, bo niestety łupież lubi się z tłustą skórą głowy.
 

Oba szampony są jednakowo skuteczne. Ja bardziej polubiłam się w wersją do wszystkich rodzajów włosów. Nie podrażnia skóry łowy dzięki czemu jeśli mamy problem z łupieżem po jakimś innym nietrafionym kosmetyku, to wystarcza dosłownie dwukrotne umycie głowy z tym szamponem i problem znika. 

Zdecydowanie polecam, bo to skuteczne produkty w niewygórowanej cenie. 

Znacie/lubice te szampony?

PS Musicie przyznać, że ich logo jest przeurocze :) Prawda?

21 komentarzy:

  1. Szamponów tych nie znam, ale grunt, że są skuteczne 😉

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie cierpię tych szamponów, są straszne jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wersję ziołową, chętnie bym spróbowała. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam nigdy styczności z tą marką.

    OdpowiedzUsuń
  5. oba szampony lubię, z tym że czerwony lepiej przypasował mojej skórze głowy

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba wczoraj czytałam o nich na innym blogu:) ja ich nigdy nie używałam. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpukać, ten problem mnie nie dotyczy, więc po takie szampony nie sięgam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie też używam tych szamponów i jestem naprawdę zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz o nich słyszę. Choć jak mam problem z łupieżem to używam nizoral i jakoś nigdy mnie nie kusiło by przetestować co innego. Bo tam ten mi pomaga i na szczęście rzadko się u mnie zdarza łupież. Mimo to dobrze wiedzieć ,że coś takiego jest na rynku

    OdpowiedzUsuń
  10. Swego czasu sporo o nich czytałam, ja gdy mam problem z łupieżem sięgam po sprawdzony szampon + emulsję i nie szukam nowych produktów tego typu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Znam te szampony jedynie z blogów. Swego czasu było o nich bardzo głośno.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy raz się spotykam z tą marką.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mam problemów w łupieżem, ale warto wiedzieć o istnieniu takich produktów by ewentualnie móc komuś coś polecić.

    OdpowiedzUsuń
  14. Na moim blogu rowniez pojawil sie test tych szamponow :) Sa swietne

    OdpowiedzUsuń
  15. Już czytałam recenzję tych szamponów, z racji tego, że ostatnio pojawiły się na mojej głowie drobne problemy z łupieżem, to chętnie wypróbuję szampon tej marki. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpukać już dawno nie zmagałam się z łupieżem. Skończyło się jak przestałam regularnie używać suchego szamponu. Jak czasami się pojawi jakiś lekki to jadę z head & shoulders. Kiedyś jak się zmagałam z intensywnym łupieżemtym to stosowałam nizoral, też apteczny i też skuteczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja na szczęście problemu z łupieżem nie mam :) Ostatnio bardzo popularne są te szampony w blogosferze :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zużyłam zielony i o matko jaki on był oczyszczający!

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam tych szamponów, ale może kiedyś wypróbuję jak będę mieć taką potrzebę, bo narazie na szczęście problemów z łupieżem nie mam :)

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin