5 lipca 2014

Czerwcowe denko i małe zakupy z kolorówki

Hej

Lipiec się rozpoczął już jakiś czas temu, więc najwyższa pora na czerwcowe denko.


 no to lecimy:

 Olej z orzechów laskowych- zrecenzowałam go tutaj. W skrócie napiszę tylko, że bardzo go polubiłam, bo szybko się wchłania i nie zapycha. Kupię ponownie

Sesa- miałam miniaturkę 30ml, konsystencja mnie dobijała, bo nie mogłam jej wydostać, a nie mogę się przekonać do ciągłego podgrzewania buteleczki we wrzątku. Cokolwiek inni by o tym nie pisali, to i tak boję się, że po czymś takim straciłaby właściwości. Na długość się nie sprawdziła, na skórę nie szkodziła i polubiłam zapach. Może kupię ponownie

Decubal intensive cream- krem intensywnie regenerujący. Bardzo dobry i bardzo wydajny, recenzowałam go tu. Naprawdę świetnie radzi sobie ze wszelkimi przesuszeniami i podrażnieniami. Pod koniec zużyłam go do stóp pod skarpetki na noc i powiem szczerze, że nie używałam jeszcze lepszego kremu do stóp. Kupię ponownie.


BingoSpa- żel pod prysznic biała glinka i migdały- przeciętny ładnie pachnący żel, szkoda tylko, że zapach nie utrzymywał się dłużej. Nie wiem czy kupię ponownie.

BingoSpa- peeling błotny do twarzy z kwasami owocowymi- bardzo dobry, ale nie wiem czy kupię ponownie, bo mam teraz inny peeling, a je zużywam bardzo powoli i być może w międzyczasie skuszę się na coś nowego. Nie wiem czy kupię ponownie.


Szampon miodowy Eva Nature- lubię go jest tani, delikatny dla mojej skóry głowy i pięknie pachnie. Recenzja tutaj. Kupię ponownie

Olejek goździkowy eteryczny- w końcu udało mi się go zużyć, po ogromnym przeterminowaniu się, ale na szczęście zużywałam do kominka, więc żyję:D Ładny, ale chyba nie do końca mój zapach. Nie wiem czy kupię ponownie.

Zmywacz- robił to co ma robić czyli zmywał, paznokcie zostały na swoim miejscu wiec pewnie kupię ponownie

Pianka do mycia twarzy Decubal- strasznie się na niej zawiodłam. Nie oczyszcza dokładnie i wręcz czułam, że moja twarz po użyciu jest brudna. Myję twarz tylko wieczorem, a rano wystarcza mi przetarcie hydrolatem, spróbowałam więc używać ją rano, a wieczorem tradycyjnie wróciłam do mydeł. Niestety moja skóra się wtedy zbuntowała, zaczęły się pojawiać jakieś krostki, podrażnienia itp. W końcu piankę zużyłam do mycia rąk, tu się sprawdziła fajnie i nie wysuszyła skóry. Trochę denerwowało mnie też opakowanie, bo pianka lubiła ściekać po boku buteleczki. Nie kupię ponownie.

I to tyle, mam jednak plany na lipcowe denko. Chcę w końcu zużyć chociaż część próbek, które u mnie zalegają. Mam nadzieję, że uda mi się spełnić to postanowienie.

Jakiś czas temu pokazywałam Wam pielęgnacyjne nabytki klik, to teraz pora na kolorówkę.


Dwie różowe szminki NYC- to moje pierwsze spotkanie z pomadkami tej marki
Tusz Manhattan- kiedyś nie lubiłam tuszy tej marki, ale ostatnio zaczęłam się do nich przekonywać.
Błyszczyk Manhattan- ładny naturalny kolor, ale nie wiem, czy jego intensywny zapach nie będzie mnie z czasem irytował przy noszeniu
Ostatnio zachciało mi się fioletowej kredki, wiec rozpoczęłam poszukiwania. Na razie kupiłam 3 z czego jedną NYC i 2 odcienie Rimmel.

Znacie/lubicie/nie lubicie coś z mojego denka lub zakupów?

50 komentarzy:

  1. Właśnie mam Sesę i też zastanawiam się czy to aby na pewno dobre dla produktu podgrzewać go przed każdym użyciem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie niby można, ale ja wolałabym jednak słoiczek i wybierać paluchem. Tym bardziej, że małe opakowanie 30ml używane tylko na skalp starczyło mi na bardzo długo, więc byłoby stale podgrzewane. Ostatecznie wyciskałam i dopiero na końcu, gdy została odrobinka, podgrzewałam, ale to były tylko 3 ostatnie razy.

      Usuń
    2. Wystarczy Sesę włożyć do letniej/ciepłej wody. U mnie stała w cieple 9 w pokoju mam zawsze około 25 stopni) i ciagle była w stanie płynnym. Ale jak już jej się zdarzyło stężeć do wystarczyło wstawić do ciepłej wody. Do wrzątku nie trzeba :p

      Usuń
    3. Ja mam zimny pokój niestety, niby okno od południa, ale i tak sesa zawsze w stanie stałym:D
      Zimą byłoby łatwiej bo przy kaloryferze wystarczyłoby położyć:)

      Usuń
    4. Ale mi takie ogrzewanie aby stała się płynna kojarzy się z rozmrażaniem i zamrażaniem. Nie umiem się przekonać, że to bezpieczne i produkt zachowuje swoje właściwości.

      Usuń
  2. Fajne nowe nabytki , szczególnie podobają mi sie pomadki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe jak sie sprawdzi ten tusz

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety nic oprócz zmywacza, który poznałam po opakowaniu nie jest mi znane. Świetne zakupy z kolorówki! Daj znać jak się sprawują szminki z NYC, bo sama się nad nimi zastanawiam.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. z Twojego denka znam tylko zmywacz do paznokci
    a co do zakupów to mam jedną szminkę nyc i muszę przyznać, że ma słabą pigmentację, ale to w sumie dobrze bo jest idealna na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Po akcjach z Bingo spa jakoś nie mam ochoty na ich kosmetyki:/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne denko. Zaciekawił mnie ten miodowy szampon :).
    Zakupy bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie też zaciekawił miodowy szampon i chciałabym też spróbować oleju z orzechu laskowych, z tego co czytałam nadaje się idealne do moich włosów.

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawa jestem olejku z orzechów laskowych

    OdpowiedzUsuń
  10. Tylko zmywacz jest mi znany, choć on niszczył okropnie płytkę paznokcia ;)
    mój blog, coomedyyyy

    OdpowiedzUsuń
  11. miałam ten kremowy żel z bingo, przyjemnie pachniał.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje zuzyc :) Sesa i u mnie na dlugosci sie nie sprawdzila, a skalp niestety nie byl zadowolony ;) Fajne nowosci, ciekawi mnie ten blyszczyk z Manhattanu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam jedną pomadkę NYC, niestety był to zakup wysyłkowy i dobrałam mało fajny kolorek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety tak to już bywa z zakupami internetowymi. Ja tez swoje tak kupowałam, plusem jest za to niska cena, za obie zapłaciłam nie całe 6 zł.

      Usuń
  14. Ostatnio też wzięłam się za zużywanie próbek i jakoś mi to nawet wychodzi ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. już mi się szminki podobają :)


    ps. a u mnie? FASHION IN B&W :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Też zdenkowałam Sesę, ale w wersji egzotycznej. U mnie niestety ten olejek się nie sprawdził :-(

    OdpowiedzUsuń
  17. Olej z orzechów laskowych mnie zainteresował.

    OdpowiedzUsuń
  18. Przyznam szczerze, że żadnego z tych kosmetyków nie miałam okazji zastosować, jednak zapewniam Cię, że dzięki Tobie skusze się na kilka z nich i podeślę link do posta znajomym!

    Tymczasem życzę Tobie oraz wszystkim Twoim Czytelnikom udanych, słonecznych i niezapomnianych wakacji pełnych pozytywnych przygód! :)

    Zapraszam do mnie na całkiem nowy post. Co powiesz na wzajemną obserwację?

    PS. czy mogłabym liczyć na like? będę niezmiernie wdzięczna!!!
    https://www.facebook.com/pages/ANNFFASHION/1397734147115883

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie mialam zadnego z tych produktow. Zastanawiam sie nad kupnem sesy..

    OdpowiedzUsuń
  20. Ostatnio czytałam jak ktoś się zachwycał bardzo pomadkami NYC więc jestem ciekawa jak się sprawdzą. Tak poza tym z Twojego denka miałam chyba tylko zmywacz i tak, zmywa :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Żadnego z tych produktów nie miałam, ale najbliżej chyba jestem BingoSpa, który od dawna obiecuję sobie przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ten krem z Decubala także używałam do stóp na noc i spisał się bardzo dobrze :) A piankę z Decubala bardzo polubiłam. U mnie się spisała świetnie nie miałam z nią żadnych problemów :)

    OdpowiedzUsuń
  23. czaję się na ten błyszczyk mannhatanowski :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Tyle dobrego słyszałam o tej piance Decubal, a tu taka chała :( Ciekawa jestem jak się sprawdzi ten tusz Manhattanu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. mam ochotę na ten peeling z BingoSpa. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. mam ochotę na ten peeling z BingoSpa. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Podziwiam Cię jeśli zapach Sesy Ci się podobał :) Mi od niego strasznie kręciło się w głowie :(

    OdpowiedzUsuń
  28. Muszę w końcu kupić coś z Bingo Spa :) U mnie też denko :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Chyba zerknę na ten Decubal, skoro jest tak dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Sesa sprawdzała się u mnie średnio.
    Mój skalp i długość nie przepadają za tak bogatymi składami...

    OdpowiedzUsuń
  31. Jeszcze nie miałam nic z Bingo Spa :D

    OdpowiedzUsuń
  32. to ja wyczekuję na recenzje pomadek:)

    OdpowiedzUsuń
  33. znam i lubie peeling błotny do twarzy, mi też się już pomału kończy :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Ciekawi mnie ten peeling Bingo Spa :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Miałam peeling z Bingo Spa i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  36. też miałam olejek sesa. ja go rozgrzewałam w ciepłej wodzie ale za dużo roboty z tym :( nastęnym razem przeleje do innego opakowania; )

    OdpowiedzUsuń
  37. Jakos nic z tych rzeczy nie mialam :D
    pozdrawiam!:*

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie miałam żadnego z tych produktów, ale świetne zakupy z kolorówki :) Najbardziej ciekawi mnie tusz :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ciekawe nabytki ;) Zainteresowały mnie te dwie pomadki ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Sesa-dużo dobrego o niej słyszałam, ale sama jeszcze nie miałam.

    Fajne zakupy:)

    OdpowiedzUsuń
  41. różowe szminki wyglądają ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Żel z BingoSpa to jeden z moich ulubionych żeli pod prysznic - urzeka mnie swoich zapachem i świetnie nawilża moją skórę :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Fajne zakupy, a z denka chyba nawet nic nie znam...

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

AA (1) Allepaznokcie (2) Alterra (7) anida (1) Annabelle Minerals (3) Apis (3) Astor (1) Ava (1) Avon (3) Babydream (2) Balea (1) balsam (8) balsam do ciała (6) balsam do ust (3) Bath and Body Works (2) baza (1) Be Organic (1) Bell (6) bez (1) Bielenda (1) Bingo Spa (1) BingoSpa (30) Bio Oil (1) Bioderma (1) Bioliq (1) Biovax (6) Bishojo (1) Blistex (2) błyszczyk (4) Bodetko (1) Brevoxyl (1) bronzer (1) Carmex (2) Catrice (2) cera naczynkowa (1) Chantarelle (3) cialo (1) ciało (91) Cienie (13) coastal scents (1) Cztery pory roku (1) Dabur (2) Dafi (1) Decubal (11) Delia (2) demakijaż (15) Dermedic (3) Dermena (3) dezodorant/antyperspirant (1) Dłonie (2) Dove (2) Efektima (4) Essence (7) Eva natura (1) Eveline (5) Everyday Minerals (1) Evree (1) eyeliner (1) Fa (1) farba do włosów (2) farbowanie (1) farbowanie włosów (1) Farmona (2) filtr (1) Fitomed (10) Flormar (1) FlosLek (2) Fructis (2) Garnier (6) glinka (1) Glinki (2) Gliss Kur (1) Golden Rose (3) Gorvita (1) Green Pharmacy (4) Harminique (1) Harmonique (1) Helfy (1) Hesh (1) Himalaya Herbals (1) Holika Holika (2) hybrydowy (1) hybrydy (1) hydrolat (1) Inglot (1) Ingrid (2) Isana (5) Iwostin (3) Joanna (8) Johnson's Baby (1) Kailas (1) Kallos (2) Kemon (3) Kobo (3) kolorówka (5) korektor (8) kosmetyki kolorowe (85) Kosmetyki mineralne (13) kredka (4) kredki (1) Kredki i eyelinery (4) krem (22) krem bb (2) krem do rąk (8) krem pod oczy (3) L'biotica (1) L'oreal (1) L`ambre (2) L`Biotica (7) lakier (17) lakier do paznokci (21) lakier do włosów (1) Le Petit Marseillais (1) Lili Lolo (1) Lily Lolo (1) Logona (1) Love Me Green (1) lovely (4) Lucy Minerals (1) Lumiere (1) Makijaż (36) Manufaktura Kosmetyczna (6) Marion (4) mascara (2) maseczka (3) maseczka do twarzy (1) maseczki (5) maska (8) maska do włosów (12) maska/maseczka do włosów (7) maskara (1) masło do ciała (3) MaxFactor (1) Maybelline (2) mazidła (1) mienerały (1) miki (1) minerały (2) Miss Sporty (2) mleczko (1) mleczko do ciała (1) mydło (8) mydło do mycia włosów (1) Nacomi (5) Nicole (1) Nivea (3) Norel Dr Wilsz (5) Novoxidyl (1) NYC (1) oczy (27) oczyszczanie (1) odżywka (9) odżywka do rzęs (1) odżywka do włosów (13) Oeparol (1) olej (17) olej do demakijażu (1) olejek (5) Olejki eteryczne (1) organique (3) Paese (2) Palmolive (1) paznokcie (35) peeling (5) perfumy (1) pianka do mycia twarzy (1) pielegnacja ciała (8) pielegnacja twarzy (1) pielegnacja włosów (3) pielęgnacja ciala (21) pielęgnacja ciała (57) pielęgnacja stóp (1) pielęgnacja twarzy (108) pielęgnacja włosó (1) pielęgnacja włosów (97) płyn micelarny (2) podklad (1) podkład (2) podkład mineralny (1) Pollena-Ewa (1) pomadka (17) porady (7) półprodukty (1) Primoplast (1) Provocater (1) puder (1) Radical (1) Receptury Agafii (1) Regenerum (4) Resibo (1) Rimmel (3) Rossman (5) rozświetlacze (3) róże (4) różności (25) Sally Hansen (1) samoopalacz (2) Schwarzkopf (1) Seboradin (1) serum (9) serum na końcówki (1) serum pod oczy (1) Sesa (2) Silk Naturals (1) Siquens (1) Skin Chemists (1) skóra atopowa (1) Soraya (4) sól (2) stylizacja włosów (1) Sylveco (1) Syoss (2) szampon (33) szminka (6) Tahe (1) The Balm (1) Timotei (2) Tołpa (9) tonik (2) trądzik (1) truskawkowa kawa (1) tusz (1) tusz do rzęs (2) twarz (2) twarz-pielęgnacja (4) Un Matin au Jardin (1) usta (21) Verona (2) Vichy (1) Victoria's Secret (1) Virtual (2) Vita Liberata (2) vyes roche (11) W7 (1) wcierka (1) wcierki (2) wcierki i ampułki (4) Wibo (12) woda toaletowa (1) wypadanie włosów (11) wypryski (1) yves rocher (7) zapach (2) Ziaja (1) Zrób Sobie Krem (10) zrób sobie sama kosmetyk -receptury (17) żel (3) żel pod prysznic (16)

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Google+ Followers